Gå til innhold

Alvorlig problem!

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet mann
Skrevet

Jeg er en mann på 32 som har samboer og to barn.

For to år siden var jeg utro, noe jeg skammer meg over. Det var i en vanskelig periode i mitt opprinnelige forhold, og en nabojente ”var der” for meg. Men det resulterte med at nabojenta ble gravid. Hun er enslig og ville ha barnet, og jeg er heller ikke noe for abort og synes det var greit, etter at sjokket hadde lagt seg. Hun fødde en vakker jente som nå er 2 år. Dette har vært hemmelig og jeg har forsøkt å stille opp så godt jeg kan i all hemmelighet. Hun kaller meg ”onkel”, men det få holde. Jeg er veldig glad i henne.

Problemet er nå at denne lille jenteungen ligner noe veldig på meg! Ikke helt, men det er mye ved henne som er likt meg. Samme øyne, munn og hun ligner mer enn mine andre barn gjør. Ryktene har allerede begynt å rulle rundt i nabolaget og det kom til min samboer senest i dag. Hun var både spøkefull og alvorlig på en og samme gang. :forvirret:

Hvor langt skal dette gå? Bør jeg si fra??? Bør det komme ut? Jeg er redd for at jeg mister min opprinnelige familie om jeg gjør det! Hjelp!!!!!! Mi nsamboer og denne jenta er venninner også!

Videoannonse
Annonse
Gjest *Just-Me*
Skrevet

Det er ikke lett å la være å dømme deg. for utroskap er det verste jeg vet og jeg mener det ikek finnes noe unnskyldniong for det....

Men du er jo selvfølgelig i en veldig vanskelig situasjon.

Ærlighet varer lengst.... du burde vært ærlig den dagen du var utro.....

det vil nok være vanskelig for din samboer å svelge at den jenta på 2 er dattra di og at du har holdt det skjult så lenge....

Men sannheten kommer alltid for en dag uansett, så det er bedre at du selv forteller henne sannheten, mot at hun kan finne den ut på egenhånd.

Vær oppriktig og ærlig, hele tiden dere menn!!!!!

Lykke til...

Gjest Gjest
Skrevet

Du tuller, eller så burde du stikke fra hjemlandet. Ta første fly.

Med venninnen til din samboer? Din samboer fortjener bedre enn deg, og vil sikkert finne seg en mann som behandler både henne og barna hennes bedre enn det du har gjort og kan klare.

Hvis du ikke har penger til å stikke fra landet, så gå fra din samboer og bo alene. Da kan du bevare din hemmelighet og slikke dine selvskutte sår.

Æsj, du er kvalm. Det er venninnen også, så jeg ville rådet henne til å holde seg unna din samboer.

Hvordan har du klart å holde bidrag unna din samboers viten? Eller er du på bleiestadiet slik at du ikke betaler bidrag engang for barnet du har fått med den andre?

Enten forteller du alt til din samboer. DA blir du sparket ut av hjemmet, men det er ikke mer enn du fortjener og din samboer har krav på å høre hvilke tarvelig venninne og samboer hun har.

Fordelen med å fortelle alt, er at halvsøsknene kanskje får et bra forhold til hverandre etter en tid. De er uskyldige i dette, mens andre i denne historien ikke fortjener annet enn å bli sparket ut av døra.

Gjest Gjest
Skrevet

Si det først som sist! Mange menn har vært i den situasjonen,vær mann vis ansvar!!Etter å ha fordøyd det så ordner det meste seg! Tenker på deg ;)

Gjest Piper
Skrevet

Du har jo atter en gang bevist for familien din, at du IKKE er til å stole på. Hvordan tror du de vil reagere nå, når de får vite det?

Forstår ikke hvordan noen kan holde noe slikt hemmelig, for egentlig burde du lagt alle kortene på bordet da du utroskapen kom frem. Eller vet ikke familien din om at du var utro?

Uansett så ville jeg fortalt det selv, for din kone vil nok bli mer såret og skuffet om hun får vite dette på "bygda".

Sannheten har en tendens til å "bite en i rompa", og da er det like greit å være ærlig selv.

Gjest Emera
Skrevet

Ja, dette var kinkig.

Men nå som det ser ut til at sannheten kommer fram uansett, så er det nok best at den kommer fra deg selv så fort som mulig.

Man kan godt si at du burde ha sagt dette før. Og man kan si at du ikke burde ha vært utro i utgangspunktet. Selvfølgelig. Men sånn er det altså ikke.

Det kan gå begge veier. Enten er det over og ut, eller så finner dere tilbake til hverandre igjen. Men det siste vil nok ta tid.

I slike tilfeller finnes bare onder. Så da er det opp til deg å finne det minste av ondene. Dessverre, men sånn er det. Noe du sikkert har forstått selv også.

Gjest Miloine
Skrevet

Dette må du fortelle om! Du skulle ha gjort det for lenge siden.

Dette vil komme for en dag uansett, og da er det best at det er du som forteller henne dette. Hun vil bli såret skuffet evt. be deg dra dit peppern gror, men dette er din egen feil.

Stå for det du har gjort, vær ærlig mot din samboer og "alle" barna dine. Du er ingen onkel til dette andre barnet, du er faren hennes.

Skrevet

Etersom din samboer allerede har fått høre ryktene, vil hun nok være obs på denne jenta, og vil nok også ta for seg sin venninne. Enten direkte eller litt etter litt.

Så du bør nok skynde deg å fortelle.

Jeg ville forøvrig ha sparket deg på dør sporenstreks!

Ikke nok med at du var utro, men det ble barn av det også!

Skrevet

For to år siden var jeg utro, noe jeg skammer meg over. Det var i en vanskelig periode i mitt opprinnelige forhold, og en nabojente ”var der” for meg. Men det resulterte med at nabojenta ble gravid. Hun er enslig og ville ha barnet, og jeg er heller ikke noe for abort og synes det var greit, etter at sjokket hadde lagt seg. Hun fødde en vakker jente som nå er 2 år. Dette har vært hemmelig og jeg har forsøkt å stille opp så godt jeg kan i all hemmelighet. Hun kaller meg ”onkel”, men det få holde. Jeg er veldig glad i henne.

Problemet er nå at denne lille jenteungen ligner noe veldig på meg! Ikke helt, men det er mye ved henne som er likt meg. Samme øyne, munn og hun ligner mer enn mine andre barn gjør. Ryktene har allerede begynt å rulle rundt i nabolaget og det kom til min samboer senest i dag. Hun var både spøkefull og alvorlig på en og samme gang. :forvirret:

Hvor langt skal dette gå? Bør jeg si fra??? Bør det komme ut? Jeg er redd for at jeg mister min opprinnelige familie om jeg gjør det! Hjelp!!!!!! Mi nsamboer og denne jenta er venninner også!

Jeg synes synd på din samboer. Utro samboer og dårlig venninne.

Ang problemet ditt så bør du stramme deg opp og te deg som en mann ved å legge alle kort på bordet. Det høres ut som du er like ved å bli avslørt så si det til henne før hennes "venninne" eller andre "velmenende" personer gjør det.

Én ting lurer jeg på; Du hadde sex med nabojenta for 2 år siden og deres felles datter er 2 år? Hvordan er det mulig?

Gjest Gjest
Skrevet

Én ting lurer jeg på; Du hadde sex med nabojenta for 2 år siden og deres felles datter er 2 år?  Hvordan er det mulig?

Innlegget hans er et tulleinnlegg, kjære deg. Han (som jeg tror er en hun) snakker om at han har kontakt med jenta, er glad i henne og at hun kaller ham onkel. Hun ligner ham veldig mye, og damene er venniner. Ja særlig at vi tror på dette. Men en fin historie for å skape debatt på forumet. :ler::ler::ler:

Skrevet
Innlegget hans er et tulleinnlegg, kjære deg. Han (som jeg tror er en hun) snakker om at han har kontakt med jenta, er glad i henne og at hun kaller ham onkel. Hun ligner ham veldig mye, og damene er venniner. Ja særlig at vi tror på dette. Men en fin historie for å skape debatt på forumet. :ler:  :ler:  :ler:

;)

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Innlegget hans er et tulleinnlegg, kjære deg. Han (som jeg tror er en hun) snakker om at han har kontakt med jenta, er glad i henne og at hun kaller ham onkel. Hun ligner ham veldig mye, og damene er venniner. Ja særlig at vi tror på dette. Men en fin historie for å skape debatt på forumet. :ler:  :ler:  :ler:

Tuleinlegg eller ei, mener du at denne problemstillingen ikke kan forekomme?

Vær forsiktig med hva du sier, dette kan være en reel situasjon. Svar på TS. sitt spørsmål eller la det være.

Endret av Miloine
Gjest Emera
Skrevet

Som jeg har sagt om sånt tidligere:

Velger jeg å svare i en tråd, gjør jeg det som om problemstillingen er ekte.

Og, hvis noen legger inn tråden for lure folk, og så faktisk sitter og ler av oss, så sier det mest om trådstarter.

Gjest Fortvilet mann
Skrevet

Dette er sant. :tristbla:

Jeg skulle ønske det ikke var det.

Skrevet

Ok, men nå har du fått mange gode råd. Gå å snakk med samboeren din, ingen vits å utsette det.

Gjest gjest1
Skrevet

I såfall må det være, som en litt lenger oppe her påpeker, mer enn to år siden du var utro. Nærmere tre faktisk, dersom ungen er 2 nå. Man går gravid i ni mdr også vet du..

Gjest Fruktfat
Skrevet

det kan jo hende at ungen er 2år og ni mnd da...

dette var jo fryktelig dumt gjort av deg, og i og med at ryktene går allerede tar det nok ikke så lang tid før samboeren din også vet. hun har sikkert en mistanke alt.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig, eller at TS sa litt feil, at han mente for ca. 2 år siden. Problemet er der jo like fordømt så lenge det TS. sier stemmer. Ta imot gode råd, fortell sannheten.

Gjest Gjest
Skrevet

vet du, jeg tar ikke innlegget ditt seriøst. De er venniner....hva prater venniner om?

Naboenta? om du har levd et normalt liv oppi dette, så er du kynisk.

Og hvilke grusom vennine din samboer har.

tror dette er et tulleinnlegg.

Gjest herlig
Skrevet
Ok, men nå har du fått mange gode råd. Gå å snakk med samboeren din, ingen vits å utsette det.

:klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...