Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Et vennepar av oss kom med en knakende god ide for noen dager siden.. Hvorfor ikke pakke kofferten en helg, og dra på tur til et sted som ligger litt landlig til? Der man kan plukke sopp i nærområdet, og kanskje gå på et vinkurs. Har sjekka litt rundt, men tilbudet er ikke akkurat kjempebra. Hva syns dere om en helg for 2 pers, med vinsmakingskurs og sopplukking med instruktør, overnatting og helpensjon til 3990,- ? Jeg syns det var en ok pris, men vil høre hva andre syns
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Syns ikke det hørtes avskrekkende ut. Husk at det er med instuktør, og helpensjon. Som ivrig sopplukker vil jeg gjerne vite hvor det er, kan godt tenke meg en slik helg. Send en PM er du snill.
Gjest splæsj Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Samme personen bak treningshelgen? Prisen var ikke så ille, men jeg tror ikke jeg hadde giddt å gå med bøyd rygg og lete etter sopp. Ikke i en ferie.
Gjest _Tutta_ Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Treningshelg? med vin og sopp? Hørtes ikke dumt ut Noen liker å gå med ryggen bøyd og lete etter sopp i ferien..andre liker å ligge pladask på stranda.. Godt vi er forskjellige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå