Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 jeg har et stort problem, og det er at jeg svetter mye. Jeg har en jobb der jeg må hilse på mange mennesker, og det er derfor plagsomt å ha svette håndflater. når jeg vet at jeg får klienter, pleier jeg å tørke meg med et håndkle hvis det er for ille. men noen ganger kommer de plutselig på kontoret mitt eller jeg må overraskende hilse på folk, og da er det ikke bra med svette håndflater. det virker som jeg er nervøs, noe jeg ikke er. har vurdert operasjon eller behandling med botex men må innrømme at jeg er skeptisk med tanke på bivirkninger. har brukt talkum på hendene uten virkning. har også prøvd aluminimusklorid på hendene, men da flasser jeg og huden sprekker. yerka har jeg også prøvd. noen som har noen tips til meg? og hvis noen har tatt operasjon eller bruker botex så fortell meg gjerne om deres erfaring.
Gjest 1111 Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har lest litt rundt operasjon for svette, og slik jeg har forstått det så er det samme operasjon som brukes for "kronisk" rødming, og bivirkningene er ikke få. Leste om noen som fikk et stort rødmeproblem etter å ha operert seg for svette, og noen som fikk et stort svetteproblem etter å ha operert seg for rødme. Ergo har denne operasjonen endel seriøse bivirkninger og jeg vil si at du bør unngå operasjon og prøve å hanskes med det i stedet for å risikere å ha enda flere problemer å hanskes med. Ser ut til at du har prøvd de rådene jeg ville kommet med, så da vet jeg ikke. Kanskje en lege kan hjelpe deg?
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Uff høres ikke bra ut. Ikke det at det hjelper deg så mye, men hvis jeg er vår av svette på hendene så tørker jeg meg usjenert på buksa rett før jeg hilserrpå noen..
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Ei venninne av meg opererte seg for noen år siden. det hjalp henne veldig, og hun har ikke fått bivirkninger annet enn at det er mulig problemet kommer tilbake nå noen år etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå