Gå til innhold

Ferie med hele familien

Gjest Merethe75

Anbefalte innlegg

Gjest Merethe75

Nå nærmer jo sommeren seg med stormskritt, og derfor bør vel også familieferien planlegges :)

Jeg har titta litt på arrangerte familieferier i Norge, men det er ikke akkurat mye å velge mellom... Noen som har noen erfaringer med dette?

Jeg syns iallefall en arrangert ferie , kanskje 1 uke, hadde vært knall.. Da slipper man jo å bekymre seg for både aktiviteter for barna, mat og andre små ting.. :)

synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Merethe75

Joda, vet om at det er noen ytterst få som driver med dette..

Men, er det bare meg som syns sånt kunne virka ok?

Vil alle andre på turer der man må ordne alt selv?

Jeg syns at å betale f eks 10 000,- for 2 voksne + 2 barn for ei uke med ca alt inkludert er helt ok.. :) Da får vi jo konsentrert oss om hverandre, istedetfor masse praktiske detaljer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes hvertfall "gårdsferier" med forskjellige aktiviteter som appelerer til både voksne og barn. Husker ikke i farta hvor jeg har hørt om dette... Men skal komme med link dersom jeg kommer på det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser til Euro Disney i 3 netter og 4 dager til sommeren, 2 voksne og 1 barn, dette betaler vi bare litt over 6000 kr for. Det er siste uken i juni.

Så trenger ikke og bli dyrt og reise til utlandet heller. I Euro Disney er det vel nok og finne på for liten og stor og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Momo - litt utenfor tema her, men hvor har du bestilt den reisen? Har ikke fått tilbud på noe under 11.000 for 3 dager i EuroDisney...

Ellers er det masse å gjøre for familier i Gol (go kart, bjørnepark, vannland, turstier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momo - litt utenfor tema her, men hvor har du bestilt den reisen? Har ikke fått tilbud på noe under 11.000 for 3 dager i EuroDisney...

Ellers er det masse å gjøre for familier i Gol (go kart, bjørnepark, vannland, turstier).

Jeg har bestilt fly og hotell hver for seg. Har ikke tatt sånn pakketilbud. Men vi bor på et 4 stjerners disney hotell.

Sjekka ut pris for oss 4 netter på sånn full pakke tilbud og det ble godt over 15000 kr.

På våres resie er det eneste som ikke er innkludert som det er på de andre inngang til parken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...