Gå til innhold

"Treningshelg"?


Gjest -Merete-

Anbefalte innlegg

Gjest -Merete-

Satt sammen med ett par venninner og diskuterte trening og kosthold her om dagen.. At det er kjipern å trene alene, er de fleste enige om.. Så hvorfor ikke gjøre noe med det?

Fant derfor ut at vi skulle ta iniativ til en morsom treningshelg for jenter, der vi kan trene litt sammen, få tips, lære noe nytt og ha det gøy!

Snakka om å kanskje prøve å samle 20 kjente og ukjente og dra bort ett sted en helg.. prisen for dette blir vel rundt 2000,- pr person utenom reise..

Jeg syns det er en helt ok pris hvis vi får til et bra og inspirerende opplegg der folk blir godt kjent!

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hei igjen! :)

Vet jo ikke helt hva det vil innebære, men vi har satt 2000,- som en ramme..

Det bør inneholde overnatting, alle måltider, noe frukt mellom øktene, kanskje en kake i en av pausene og for eksempel følgende trening og kostholdsseanser :

- Gåtur med staver med instruktør

- Hvordan klare å stresse ned

- hvordan lage sunne og gode drikker

- Tips til enkle hjemmetrenings-øvelser

- Tips til god grønn mat

Det skal ikke være en vegetarianer-freak-helg, men en morsom helg der man sammen har det gøy mens man lærer om trening og kosthold..

Fortsatt for dyrt med 2000,-?

Kan jo være en flott tur for syforeningen e.l da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Merete-

Ok, hva ville dere betalt da, og hva skulle helgen inneholdt? Alle innspill mottas med takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke 2000,- var dyrt, når man tenker på at overnatting er inkludert. Pluss aktiviteter etc

Bra initiativ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hva med å begynne med å innhente tilbud på overnatting? Når man vet hvor mye det koster, er det lettere å planlegge resten.

Om 2000 er dyrt, avhenger også av målgruppen og hvilken standard dere ønsker å ha på overnattingen. Snakker vi om høyfjellshotell eller spa-hotell? Eller campingplass? Hva slags instuktører?

For min del ville jeg ikke ha brukt 2000 på det. Jeg ville heller ha valgt et tilbud som var billigere og som hadde lavere standard på overnattingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Merete-

Dette setter iallefall igang en debatt; det er jo bra :)

En ting er jo hvor mye det vil koste, en helt annen ting er om folk i det hele tatt er interessert i å dra på noe slikt som jeg foreslår :)

Når det gjelder målgruppe, pleier jeg sjelden å sortere folk etter alder.. :) Den som føler for å henge seg på, må jo mer enn gjerne gjøre det. Vi prata også om at det er viktig at det ikke bare blir klikker, men at både "enslige" og vennegjenger kan hive seg på..

Når det gjelder sted, snakka vi litt om å finne ett sted der vi kunne være litt for oss selv, som er utenfor allfarvei.. Ellers så stikker jo alle bare på shopping :) Spa er utelukket, rett og slett pga pris.

Men vil ha god standard, med ok rom og god mat :)

Instruktører kan jo hentes fra f eks treningssentra eller lignende.

Som jeg sa tidligere ; Det at det blir gøy må være det viktigste. Er tross alt mer morsomt å trene når det er morsomt, enn når det er kjedelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i alle fall likt å være instruktør på noe sånn...

Synes ikke 2000 er mye for det du skisserer, men jeg er usikker på hvor mange som vil bruke så mye penger på det. Men for noen vil det sikkert være en super "husmorferie".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres artig ut, og jeg synes ikke det er for dyrt. Men så gidder ikke jeg bo på camping hvis jeg skal være med venninner på hygge-helg, heller da!

Men hvis dere blir 20 stykker, så kan du ikke regne med at alle vil gjøre akkurat det samme hele tiden - noen vil ha tøffere trening, andre vil ha mer avslapping.... noen vi ha mulighet til å være sammen i små grupper, og noen har kanskje andre forventninger - men uansett så høres jo det ut som et hyggelig initiativ som folk bør sette pris på å bli invitert med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...