Gå til innhold

Formen...


Fjellrypa

Anbefalte innlegg

Jeg svarer på innlegget ditt i en egen tråd, Caramba. Håper du finner det likevel...

Formen min er ganske grei, men jeg merker at jeg blir dårligere om dagen. Blir kvalm, særlig hvis jeg ikke har spist på en stund og/eller er sliten. Mat er rene vidundermedisisnen. Det er merkelig, jeg er kvalm og har slettes ikke lyst på mat, men bare et par biter holder til at formen kommer seg! Tror nok jeg må begynne å gå med et par kjeks i veska som krisehjelp, og dessuten ha noe spiselig på nattbordet til enhver tid.

Ellers blir jeg også fortere trøtt og sliten. Nå i helga ble det en ettermiddagslur på meg begge dagene, og det gjorde godt. Blir nok flere sånne framover! Heldigvis er mai en måned med mange fridager, så forhåpentligvis er det mulig å slappe av en del. Nå holder vi på å pusse opp hus, så det er jo nok å gjøre. Heldigvis er både mannen og foreldrene mine (som hjelper oss mye) veldig innstilt på at jeg ikke skal styre for mye, så jeg får stadig spørsmål om jeg vil ta en pause osv. Litt deilig, for da slipper jeg å få dårlig samvittighet for manglende innsats.

Jeg er heldigvis ikke så veldig fokusert på at det kan gå galt. Klart jeg regner litt dager i hodet og sånt, men jeg har tro på at dette skal gå bra. Likevel synes jeg dagene går utrolig tregt. Jeg er 6+3 i dag og det er 2 1/2 uke siden positiv test. Jeg synes det er lenge siden, jeg, og kan nesten ikke fatte at det er 5 1/2 uke igjen til jeg passerer 12 uker. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet!

Hva med dere andre? Hvordan er formen, og har dere noen vidunder-tips å låne bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel formen min er enormt mye bedre i dag. Har vært på innvendig UL på grunn av mye blødninger. Legen min sendte meg for å se om det fortsatt var noe liv der. Alt var i skjønneste orden. Jeg hadde litt blod som lå samlet utenfor livmoren og hadde ingenting med fosteret å gjøre. Det var også ganske rørende å se det bittelille vesenet som lå der, med bankende hjerte... Snufs!

Som de sa på sykehuset, det er enda tidlig og mye kan skje, men det ser veldig bra ut så langt. Juhuuu!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Skjønner godt at du har bekymret deg, så det må gjøre utrolig godt å få bekreftet at alt står bra til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...