Gå til innhold

Hvilket brød?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Malina

For det første

Det er feil at man ikke kan spise en brøskive ller to hver dag(med mindre man har insulinresistens eller noe sånt), og det er ikke bedre å spise en is eenn brød hvis man skal skeie ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sexy Cath
For det første

Det er feil at man ikke kan spise en brøskive ller to hver dag(med mindre man har insulinresistens eller noe sånt), og det er ikke bedre å spise en is eenn brød hvis man skal skeie ut

Du står på ditt og jeg står på mitt. :)

Jeg mener fortsatt at brød i seg selv ikke er sundt. Og jeg mener også at en is er bedre enn brød hvis man skal skeie ut.

Case closed i fra min side. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier OGSÅ at det er bedre å skeie ut med litt is en dag i stedet for et stykke brød, hvis man da følger mitt råd om å ikke spise brød hver dag.

Hvordan får du det til å stemme?

Er bedre å skeie ut med noe som har bedre næringsinnhold enn det andre alternativet vel.

(Om du ikke tenker mentalt da, for jeg hadde blitt skuffet om jeg fikk et stykke brød på lørdagskvelden i stedet for en bolle is).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Og jeg holder fortsatt på mitt. Brød er noe kan burde unne seg innimellom på lik linje med sjokolade og is.

You crack me up!! :grine2: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Du står på ditt og jeg står på mitt. :)

Jeg mener fortsatt at brød i seg selv ikke er sundt. Og jeg mener også at en is er bedre enn brød hvis man skal skeie ut.

Case closed i fra min side.  :klem:

Tror heller ikke vi bir enige :ler: Men du klarer få meg irritert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste er brød som virkelig er grovt.

Når du leser på innholsfortegnelsen på brødet så skal ikke hvetemel stå først, men lenger ned.

Selv spiser jeg veldig grovt speltbrød eller hjemmbakte brød laget av bare grovt mel.

Nå er jeg allergisk mot hvetemel og, så da er det veldig greit.

Jeg kommer ikke til og slutte og spise brødet mitt, jeg har vanskelig for og gå ned i vekt, men klarer det selv om jeg spiser brød. Har og prøvd i perioder og bare spise knekkebrød istedenfor brød, det funker ikke noe bedre og jeg er da mer sulten.

Men er helt enig i at hvitt brød er ikke noe bra for kroppen og spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i Ingers rugbrød og speltbrød. Men når andre brød skal kjøpes er dette hovedregelene:

Ikke vann og hvetemel først i varedeklarsjonen

Ikke sukker eller sirup (men bakt m sukker er å foretrekke fremfor sirup).

Det beste er jo å bake selv, da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg sej ikka t man ska erstatte kak me is.  :hoho:  Æ sej at kak e nå man ska spise innimellom...  På lik linje me is og aijner godterier.  Æ sej OGSÅ at de' e bær å skei ut me litterannj is ein dag i plassn førr et stykke kak, hvis man da følger mitt råd om å itj spise kak kvær dag.  Forstår dåkk litterannj meir no?  :murvegg:

Æ lik råda diner :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...