sanasol Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Overskriften sier vel det meste. Jeg har SpywareBlaster, AdAware SE Personal, Eat those cookies og AVG Free. Hvor ofte bør disse kjøres? Cookies-programmet kjører jeg hver dag. SpywareBlaster gjør jeg aldri noe med. AdAware kjører jeg ca 1 gang i uka og det samme med AVG. Noen hjelpsomme sjeler der ute som kan fortelle meg om dette er ok, eller om jeg bør endre på noe?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Høres greit ut, uten at jeg vet så mye om "eat those cookies". I tillegg, ikke last ned programmer du ikke vet hva er og bruk noe annet enn IE.
Cronos Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Høres greit ut, det der. Kanskje også SpyBot S&D. Og, som Slangen sier, IKKE IE. Og IKKE klikk på ting du ikke vet hva er. F.eks. ting som popper opp på skjermen når du surfer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå