Gå til innhold

Vivacreme o.l


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest torvald

Hei jenter..

Kona mi og jeg har det egentlig meget bra, men nå har vi lyst å finnepå noe hyss..dingsebomser har vi nok av, og de er gode til sitt bruk...

Har noen prøvd Vivacreme, Viacreme, Natural Arousal etc. som alle visstnok er basert på se samme stoffene??

Tight stuff og Prolek skal gjøre det trangere..

Promax er for menn, noen erfaringer..??

Rosenrot og Empurama skal gjøre oss kåtere...?

Noen erfaringer, eller er alt bare mumbojumbo ???? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:D Hej Thorvald

Jeg kan godt se at du skriver henvendt til piger, men jeg kan ikke dy mig for at svare på dine spørgsmål. det virker måske lidt underlig at jeg svarer som mand og selvfølgelig kan jeg ikke sige hvordan det virker, da jeg ikke kan afprøve det på min egen krop. Men jeg har får selvfølgelig også tilbagemeldinger fra nogle få af dem der har prøvet det.

Med venlig hilsen

Bjørk

Deler av innlegget er slettet da det ikke er tillatt å legge ut mailadresser i innlegg, jf Kvinneguidens regler. Ønsker man reklame for eget foretak eller produkter her på forumet er dette noe som kan ordnes formelt gjennom vår redaktør Gry.

Ønsker medlemmene på forumet å kontakte hverandre oppfordres dere til å registrere dere. Dere kan da ha mailadressen tilgjengelig for andre i profilen og kan også sende hverandre pm. Orakel (mod)

]http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...