Gå til innhold

Får ikke åpna front page


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Nå blir jeg gal av frustrasjon!! Har 2 maskiner hjemme her, og jeg får samme resultat på begge, hva gjør jeg feil?? :sur:

Finner nemmelig frontpage tilslutt, men åpner opp mappen og der er det ingen ting! Hva i alle dager :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Altså, hva er galt? skjønner at det er meg, men kan noe hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne mappen er det uansett om programmet er installert eller ikke.

Selv om den er der, så trenger ikke programmet å være installert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk for forklarende svar. Men da dukket det selvsagt opp et nytt spørsmål.. Åssen i alle dager får jeg innstalert dette programmet.

Laptoppen min er ganske ny (under 6 mnd) og det fulgte ikke med noen instalasjons cd. Er så grønn på sånnt, også blir jeg jo SÅ frustrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrontPage følger ikke med operativsystemet.

Det er en del av Microsoft Office og fulgte tidligere med i Office-pakker. Men det tror jeg kanskje de har sluttet med.

Men har du en Office-pakke (med word, excel o.l., så kan du jo sjekke). Disse tingene følger sjelden med når du kjøper ny PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Okei. Takk for svaret! Siden jeg finner mappa til FP er det litt rart om det ikke skal være med. Får nok dra gubben opp av senga ;) så blir det forhåpenligvis en ordnigs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mappa er en del av operativsystemet.

Den ligger der uansett om du har FrontPage eller ikke. Jeg kan garantere deg at FP ikke følger med en ny PC (ferdig installert). Hvis det skulle følge med, så har du fått med en egen CD til dette. Men jeg kan egentlig ikke tenke meg at du har fått med FP når du kjøpte PC-en, ettersom programmet forsvant ut av Office-pakken for en god stund siden.

Mappa SKAL faktisk være der, uansett om du har programmet eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

okei. Uff for noen duster, disse microsoft folka..

men siden gubben har cd til sitt oprativsystem så er det fårhåpentligvis en liten sjanse for at jeg får lagt det inn på min maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...