Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på sånn ca hve en tannhelsesekretær tjener?

Og er det store forskjeller på om du jobber privat eller kommunalt?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

:ler: *kommer løpende*

Jeg har aldri jobbet offentlig ("jeg vil jobbe offentlig eller kommunalt" som en av mine mindre kvikke medstudenter sa det ;) ), så vet ikke lønnen der.

Når jeg tenker meg om husker jeg jaggu ikke hva jeg fikk heller... Jeg har jobbet hos både en kjede og hos en selvstendig næringsdrivende tannlege... skal se etter lønnsslippene mine...

Som ganske fersk jobbet jeg to dager i uken, pluss en kveld, tjente da 105 kr timen

Hos kjeden husker jeg ikke, men lurer på om jeg fikk rundt 14000 utbetalt i måneden.

Sluttet begge steder pga gærne tannleger ;) (Men tror Sniglå blir en snill en :) )

Skrevet

Sluttet begge steder pga gærne tannleger ;) (Men tror Sniglå blir en snill en  :)  )

Var de så kreisi at du slutta? :lol:

*nysgjerrig på hva de fant på for noe tull*

Gjest gjest1
Skrevet

første stedet var egentlig drevet av en tannlege alene. Han ble forespurt om å bli kjøpt opp av en kjede, men takket nei. Da sendte de bare en annen representant som lurte han til å tro at han ikke hadde noe med kjeden å gjøre, så det var endel misstemning der...

Det andre stedet var egentlig veldig hyggelig; sjefen min og sekretærene var herlige mennesker jeg ennå stikker innom og hilser på, men den tannlegen jeg jobbet for som leide stol der var gæren. Han foreslå en gang å binde meg fast i stolen med tanntråd etter arbeidstid så vi kunne "leke litt", han snakket om folk som ble drept av propeller fra båter mens han hadde pasienter i stolen og han tålte ikke at jeg tok telefonen mens han hadde pasienter (jeg måtte stå ved siden av stolen selv på en vanlig US - han var totalt avhengig av andre), og hvis jeg flyttet meg for å gjøre andre ting også (som man må gjøre, vi må jo ha rene instrumenter) sprutet han vann på meg med den vanngreia. Hver dag skulle han ha kjøttkaker og tomater til lunsj, og han krevde at vi kjente godt på tomatene for å være sikre på at de var perfekte... Alt i alt en syk kar som fikk sparken. Da det skjedde fikk han stesønnen sin til å forsøke å hacke seg inn på datamaskinene :ler:

Skrevet

Fy,flate, han hørtes jo helt gærn ut :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet
Fy,flate, han hørtes jo helt gærn ut :overrasket:

:Nikke: Hun sjefen ringte "sin" sekretær en kveld etter å ha sett et program om psykopater, og sa at "nå har jeg skjønt hva han er"... Han fikk fyken rett etter... Men ble jo endel artige historier å fortelle andre da :ler:

Skrevet

:sjokk:

Ja da hadde jeg også slutta! Makan!

Gjest Gjest
Skrevet
:ler: *kommer løpende*

Hos kjeden husker jeg ikke, men lurer på om jeg fikk rundt 14000 utbetalt i måneden.

:overrasket: Wow, det hørtes da bra ut, tatt i betraktning av lønnen i kommunal sektor for de med 6 års høyere utdannelse er omtrent like lav.

:sjokkert:

Gjest Gjest
Skrevet

Tja, de gjorde vel som Dr. Johanson i "Blodgiver'n": luktet på rumpespriten, tenker jeg.

Gjest gjest1
Skrevet
:overrasket: Wow, det hørtes da bra ut, tatt i betraktning av lønnen i kommunal sektor for de med 6 års høyere utdannelse er omtrent like lav.

:sjokkert:

Jobbet bare der i tre mnd, men det var god lønn ja, selv om jeg ikke trivdes. Tjente 20-21 000 i et bilfirma, uten utdannelse, men der mistrivdes jeg også...

Skrevet

Takk for svar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...