Gå til innhold

Noe å tenke på?


Puma

Anbefalte innlegg

Hvis du skriker konstant i 8 år, 7 måneder og 6 dager, har du laget nok lydenergi til å varme en (1) kopp kaffe. (Er det verdt det? Neppe)

Hvis du fiser konstant i 6 år og 9 måneder, har du lagd nok gass til å produsere samme energimengde som i en atombombe. (Hmm..høres bedre ut)

Orgasmen til en gris varer ca 30 min.(I mitt neste liv, vil jeg være en gris)(Hvordan kom de fram til dette forresten?)

Du forbrenner 150 kalorier i timen på å slå hodet ditt i en vegg (kommer fortsatt ikke over den grise greia) (Ikke prøve dette hjemme. På jobben kanskje?)

Mennesker og delfiner er de eneste dyrene som har sex for nytelsens skyld.(Er det derfor Flipper alltid smiler?) (Og griser får 30 min. orgasmer? Virker ikke rettferdig)

Den sterkeste muskelen i kroppen er tungen.

Høyre hendte lever, i gjennomsnitt, ni år lengre enn hva venstre hendte gjør.(Hvis man skriver med begge, deler du differansen da?)

En maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt, kan trekke 30 ganger sin egen vekt, og faller alltid til høyre når den er full...(etter å ha drukket små flasker med ......?) (Betalte skattebetalerne denne undersøkelsen?)

Loppen kan hoppe 350 ganger sin egen kroppslengde. Det tilsvarer at et menneske skulle hoppe lengden av en fotballbane. (30min....kan du forestille deg det? Og hvorfor griser?!?)

En kakerlakk kan leve ni dager uten hode, før den sulter i hjel. (Usj)

Den mannlige moskusbillen kan ikke parre seg med hodet sitt festet til kroppen. Den kvinnelige billen inviterer til sex ved å rive av hodet. (Jaja, grisene slipper i det minste det.....30min....at det går an.)

Enkelte løver parrer seg opptil 50 ganger om dagen. (I mitt neste liv vil jeg fortsatt være en gris, kvalitet fremfor kvantitet)

En struts' øye er større enn dens hjerne. (Jeg vet noen liker det)

Stjernefisk har ikke hjerne. (Jeg vet noen liker det også)

Etter å ha lest dette er alt jeg kan si..........Heldige griser!!! (Kanskje det er derfor vi har uttrykket heldiggris??)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nøff Nøff ...... dette må da kun gjelde jentegrisene?

Vi guttegriser blir jo kastrert i ung alder og blir jo først karakterisert som "griser" når vi passer de 50 (gammel gris) og endelig får gleden av å kunne grise litt før impotensen når oss..... det vil si om vi har unngått slaktebenken da icon_frown.gif

Hilsen NØFFE som også vil ha orgasme i 30 minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga

Nøffe: det gjelder nok ikke hunngrisen, men hannen!

Og det er faktisk tilfelle at orgasmen hos grisen kan være så langvarig! (Lest masse grise-etologi)

Lurer forresten på åssen de har funnet ut av det, jeg, det sa etologiboken ingenting om....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nja, det er kanskje gammel viten?? Hvem vet, drengene på gårdene i gamle dager var jo ikke helt uskyldige hva gjelder aktivitet i fjøset... icon_razz.gif *ekkelt*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Vel og ofte måtte drengene til pers i ektesengen fordi bonden sjøl ikke var istand til å få til en liten odelsgutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...