summer25 Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Har lage en film, den blir laget med filnavn .mswmm Prøver å videresende denne til noen, men de får den ikke vist. Har prøvd å endre filtype til .wmw og .mpeg men det nytter ikke... Noen som kan hjelpe meg videre???
Cronos Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Det der er bare prosjekt-filen. Den som inneholder informasjon om prosjektet ditt. Du må lage en film (eksportere/komprimere/etc.) for å kunne sende den til noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå