Gjest Sandy 0355 Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 Var ute å danset i helgen og ble brent med en sigarett av noen på dansegulvet. Merket ikke noe serlig til dette da, men dagen etter voknet jeg med en veske fyllt blemme på det brente området. Den nsve og gjorde veldig vondt, spesielt da den ved et uheld "sprakk" mens jeg stod i dusjen. Har prøvd å ha alovera gel på det blemmen/ det åpne såret siden jeg fikk det, men føler at dette ikke hjelper stort. Finnes det noen bedre løsningere for å lindre kløen/stikkingen i dette området. Håper noen kan gi meg noen gode råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 4. desember 2002 #2 Del Skrevet 4. desember 2002 At det klør og stikker er nok bare et tegn på at det gror og begynner å bli skorpe regner jeg med. Du kan forhindre at det blir infisert ved å rense med pyrisept. Brannsår tar som regel lenger tid på lege enn andre sår og det er større sjanse for at det blir arr, så ikke ta på det eller ta av skorpe da den kommer :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lereè Skrevet 7. desember 2002 #3 Del Skrevet 7. desember 2002 Sviingen gir seg etterhvert, rens det og la det lukke seg. Men for all del, IKKE begynn å pelle når det danner seg skorpe! Jeg har et 5 år gammelt arr etter en sigarett som jeg ikke klarte å la vær å pelle på Og tro meg, det er ikke pent! hilsen Lereè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandy 0355 Skrevet 7. desember 2002 #4 Del Skrevet 7. desember 2002 Takk for svarene dere ga meg! Nå var jeg så uheldig at skorpen falt av da jeg dusjet. Så nå er det værre enn noen sinne. Men har nå tatt på litt alo vera gele, og satt et plaster over. Er stykkt redd for at dette såret kan etterlate seg et lite pent arr. Håper det ikke vil se altfor ille ut, siden man ikke kan fjerne arr. Særlig fordi det er der det er. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå