Gå til innhold

Nutrilett-bars


Gjest camillo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror prisen ligger på et sted mellom 25-30 kr for 2 stk.

Pr 100 g er det:

Kcal: 351

protein: 23.4

Karbohydrater: 38.9

En bar veier 60 g. Dette er fra den med karamell/toffee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Den med karamell/toffee er veldig god som snacks. :wow:

Endret av Elphaba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillo
Den med karamell/toffee er veldig god som snacks. :wow:

Ja, det skumle med å bruke dem som mellommåltid er at de er så sykt gode... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malina

Elsker også Nutrilett karamell bar! Men desverre er det en del sukker i den...men uansett bedre enn vanlig sjokolade. Jeg bruker den av og til i forbindelse med trening også,siden den inneholder nok av raske kabs og proteiner. I tillegg metter den ganske greit også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillo

Ok. Hvis det er mye sukker i den dropper jeg det som mellommåltid, men som snacks er det jo et bra alternativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Ok. Hvis det er mye sukker i den dropper jeg det som mellommåltid, men som snacks er det jo et bra alternativ!

Det er ihvertfall en del iforhold til hvor mye man skal få i seg hver dag...men det kommer jo ann på hva annet man spiser. Jeg kunne spist en hver dag og allikvel vært langt under grensen for anbefalt sukkerinntak.

I forhold til sukkerfri sjokolader og proteinbars er det mye med såpss mye sukker.

Jeg vet om en kjempe god sukkerfri sjokolade,men husker ikke navnet akkurat nå- 10kr hos Coop. Skal skrive navnet på den så snart jeg kommer på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall en del iforhold til hvor mye man skal få i seg hver dag...men det kommer jo ann på hva annet man spiser. Jeg kunne spist en hver dag og allikvel vært langt under grensen for anbefalt sukkerinntak.

I forhold til sukkerfri sjokolader og proteinbars er det mye med såpss mye sukker.

Jeg vet om en kjempe god sukkerfri sjokolade,men husker ikke navnet akkurat nå- 10kr hos Coop. Skal skrive navnet på den så snart jeg kommer på det :)

Den er kun 'sukkerfri' i den forstand at produsenten har brukt karbohydrater som ikke klassifiseres under den kategorien, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillo
Det er ihvertfall en del iforhold til hvor mye man skal få i seg hver dag...men det kommer jo ann på hva annet man spiser. Jeg kunne spist en hver dag og allikvel vært langt under grensen for anbefalt sukkerinntak.

Det er jo forsåvidt sant... Jeg tenker lett at alt sukker er fy, men det er kanskje ikke det? Hvor mye sukker trenger kroppen, hvis den trenger det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Trenger kroppen i det hele tatt sukker? Det er jo bare ugunstige konsekvenser det fører med seg (ustabilt blodsukker blant annet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-

Jeg spiste endel av en type müslibar en periode, inneholdt jo bare 147 kcal pr bar, syntes det var kjempegreit som mellommåltid...Helt til jeg sjekket innholdsfortegnelsen litt mer grundig og fant ut at det var 17 gram sukker i en bar på 35 gram! :overrasket: Ikke rart at den smakte så godt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Trenger kroppen i det hele tatt sukker? Det er jo bare ugunstige konsekvenser det fører med seg (ustabilt blodsukker blant annet).

Ja hjernen vår trenger en liten dose sukker en gang iblant. Dette er viktigst hos barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Ultimate sensation bar. Veldig søt og mektig, men ikke tilsatt sukker (inneholder søtningsstoffer,da). Men får ikke blodsukkeret mitt til å skyte i været, slik sukkerholdige barer gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker også Nutrilett karamell bar! Men desverre er det en del sukker i den...men uansett bedre enn vanlig sjokolade. Jeg bruker den av og til i forbindelse med trening også,siden den inneholder nok av raske kabs og proteiner. I tillegg metter den ganske greit også :)

Du burde heller finne noe som ikke inneholder sukker, hvis du bruker det i forbinnelse med trening. Sukker kødder med insulinnivået ditt. Det vil si at du blir fortere sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg liker Ultimate sensation bar. Veldig søt og mektig, men ikke tilsatt sukker (inneholder søtningsstoffer,da). Men får ikke blodsukkeret mitt til å skyte i været, slik sukkerholdige barer gjør.

:Nikke:

den er kjempegod!bruker den som godteri eller mellommåltid.mmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...