Gå til innhold

Politi-razzia


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Lurer på om noe vet hva politiet har lov til hvis de har mistanke om at noen røyker hasj? Har prøvd å søkt på lovdata, men fant ikke ut av det.

Har de f.eks lov til å komme å ta razzia i vilket som helst hus de har mistanke til? Eller må de ha ransakelses-ordre fra retten? Og hvor vanskelig er det å få det? Er greit å vite hva de har lov til hvis de plutselig står på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hvis du bare røyker hasj, tror jeg ikke du får onkelen bankende på døra. Driver du og langer derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du er altså opptatt av at POLITIET skal følge loven, slik at DU kan få bryte den i fred?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

De kan komme når de vil, men uten en rettskraftig erklæring kan du lukke døra. Men de kan få det lett i mindre byer, jeg har opplevd det selv da jeg var bare 17 år.

Gang på gang.

Bor du i en mindre by er rådet å late som du ikke er hjemme, og bor du i en større by, så glem noiaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du er altså opptatt av at POLITIET skal følge loven, slik at DU kan få bryte den i fred?

Dette var utrolig bra sagt. Signerer på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ekkel gjest. Folk må vel få røyke sin blås i fred? DET var var jo legalt og fullt lovlig fram til hippietida og rørelsen.

Jeg vet at hasj kan bli blandet med andre stoffer for å innføre det jmfr. ungdom, og derfor er jeg skeptisk. Folk jeg kjenner fra Marokko er også skeptisk til dette.

Og i England har de klarert - dvs. analysert hasjen og funnet at den ofte er blandet med andre stoffer.

Som om jeg ikke ante det lenge før og mange andre og. Jeg forsøkte å prate om det med bl.a. kripos, men de ble bare forbanna.

Vel.

Det er vel på tide å legalisere hasj igjen? Selge det på apoteket og da vet brukeren hva han får?

De fleste hasjrøykere røyker ikke daglig, og ofte er de sammen med en som ikke røyker mer enn to ganger i åre - slik som meg - og da røyker de ikke daglig lenger...hvis de vil beholde forholdet, uten at ordet SLUTT er sagt. Jeg har bare sagt, at nå er vi på to forskjellige planeter og jeg blir lei...

F... nå sa jeg mer enn jeg skulle, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Har sittet og mekket rett foran onkel politi som vinket og smilte til meg, så skjønner ikke hva de skulle løpe inn i hus etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

He he, Towelie, her i byen er det også slik.

Og man har jo aldri mer enn man kan spise på seg... vel...

hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ekkel gjest. Folk må vel få røyke sin blås i fred?

Jeg har ingenting imot at folk røyker hasj jeg, men det er faktisk ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel på tide å legalisere hasj igjen? Selge det på apoteket og da vet brukeren hva han får?

Det håper jeg indelig aldri skjer. Jeg er totalt i mot hasj og andre narkotiske stoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
Det er vel på tide å legalisere hasj igjen? Selge det på apoteket og da vet brukeren hva han får?

Ingvar Ambjørnsen ble spurt om det en gang. Han er jo kjent for sitt forbruk. Hans klare melding var "Nei, da vet jeg jo at jeg får så jævlig dårlig hasj!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillo
Du er altså opptatt av at POLITIET skal følge loven, slik at DU kan få bryte den i fred?

Greit nok, men politiet har jo også regelverk å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Ingvar Ambjørnsen ble spurt om det en gang. Han er jo kjent for sitt forbruk. Hans klare melding var "Nei, da vet jeg jo at jeg får så jævlig dårlig hasj!"

:ler::ler::ler::ler::ler:

Det va dagens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

he eh....

hvem lager en avsteming her.

Bill clinton, en gang bare

Av og til

Ukentlig

månedlig

daglig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

jeg føler alltid at dem som er mest motsandere av hasj mener at verden snurrer rundt dem, og det de sier er rett.

Jeg mener, som månedens KGbruker, at det bør legaliseres. Og som månedens kg-bruyker snurrer verden rundt meg i en måned ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_NinjaTurtle_*

Det håper jeg indelig aldri skjer. Jeg er totalt i mot hasj og andre narkotiske stoffer.

Det er jeg også, men jeg klarer å skille mellom mitt eget ståsted og hva slags ståsted samfunnet bør ha/hva samf bør tillate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Du er altså opptatt av at POLITIET skal følge loven, slik at DU kan få bryte den i fred?

Så lenge folk bryter loven skal POLITIET få lov til Å GJØRE HVA DE VIL? Trivelig samfunn vi kommer til å få da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg føler alltid at dem som er mest motsandere av hasj mener at verden snurrer rundt dem, og det de sier er rett.

Jeg mener, som månedens KGbruker, at det bør legaliseres. Og som månedens kg-bruyker snurrer verden rundt meg i en måned ;D

Bli voksen!

Du vet tydeligvis ikke hva du prater om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ellers er jeg ganske så useriøs, med en seriøs undertone. Månedens bruker eller ikke - jeg er helt og fullt for legalisering. Respekterer du ikke meningen min? Vi som røyker prøver ikke akkurat å prakke på dere ikke-røykere en joint, tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...