Pepita Skrevet 14. mai 2006 #21 Skrevet 14. mai 2006 Ca 20. Noen barnefilmer som tanteungen har sett et visst antall ganger, resten er vel sett 1-2 ganger...
Anglofil Skrevet 14. mai 2006 #22 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Akkurat nå har jeg 462 dvd'er, snart 464. Men hvis jeg teller med filmene inni bokssett og slikt så har jeg vel rundt 510 filmer tilsammen. Samlingen min ser du her. Mvh Yvonne Endret 14. mai 2006 av yvonne
Gjest Gjest1 Skrevet 15. mai 2006 #23 Skrevet 15. mai 2006 Ikke så mange. Kjøper bare helt spesielle filmer, eller filmer jeg har hatt veldig lyst til å se som jeg finner på tilbud en stund etter at de har gått på kino/kommet på dvd.
Anglofil Skrevet 15. mai 2006 #24 Skrevet 15. mai 2006 Ikke så mange. Kjøper bare helt spesielle filmer, eller filmer jeg har hatt veldig lyst til å se som jeg finner på tilbud en stund etter at de har gått på kino/kommet på dvd. ← Samme her. Glemte å si at jeg ser på dvd'ene gjerne flere ganger. Mvh Yvonne
Cronos Skrevet 15. mai 2006 #25 Skrevet 15. mai 2006 Kanskje 4? Kjøpte noen dokumentarer her.. Åja.. og så fikk jeg en vanlig film. Så 5, da.. Ser alle filmer fra data'n, så da bruker jeg aldri dvd'er.
Gjest du Skrevet 15. mai 2006 #26 Skrevet 15. mai 2006 Noen og tjue dvd'er om man regner ren film. Med filmserie og tv-serier blir det en del mer. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal regne om slike. Er én tv-serie som én dvd eller er det en sesong som regnes som en dvd eller er det hver dvd-plate? Kjøper bare det jeg vet jeg kommer til å se om igjen mange ganger, og det har jeg faktisk gjort. Men jeg skal ha mange flere, har bare ikke kommet så langt enda.
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2006 #28 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har også mange, og ser dem om og om om om igjen. Jeg samlet på filmer lenge før DVDene kom, og noen av de jeg er mest glad i har jeg bare på VHS (ikke alt er jo utgitt på dvd ennå), og de fortjener også en plass i hylla, men jeg merker at de blir skviset ut sakte men sikkert av dvdene, og havner i esker i kjelleren
Gjest lilletroll Skrevet 15. mai 2006 #29 Skrevet 15. mai 2006 Ca 450, og det vokser hele tiden. Jeg ser gjerne filmer mange ganger. Har ikke sett alle filmene jeg har ennå, men det er pga tidsmangel..
Gjest lilletroll Skrevet 15. mai 2006 #30 Skrevet 15. mai 2006 Ca 450, og det vokser hele tiden. Jeg ser gjerne filmer mange ganger. Har ikke sett alle filmene jeg har ennå, men det er pga tidsmangel.. ← Med barnefilmene er det vel forresten snart nærmere 500...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå