Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Hvor mange DVDer har dere hjemme? Ser dere ofte på dem? Pleier dere å se på filmene om igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest gotthard
Skrevet

har vel 15 trur jeg, ser lite på tv/film, men de jeg har er bra filmer, klasikere.

hører mest på musikk egentlig

Gjest FireFighter
Skrevet

jeg har nok over 80. noen ser jeg om igjen

Gjest Emera
Skrevet

Ca. 10 her. Og alle er barnefilmer. Som det hender at jeg må se om igjen og om igjen og om igjen, ja... ;)

Skrevet

Vi har faktisk laget et enkelt DVD-arkiv på dataen for å holde oversikt og telling. Nå er vi oppe i 132 DVDer. Det er noen filmer jeg ser igjen og igjen. Venner av oss påpeker jo at vi kunne startet DVD-utleie med dette utvalget, og det er ikke vanskelig å finne en film vi kan se når vi har venner på besøk. ;)

Sånn går det når man abonnerer.....

Vi har faktisk filmer vi ikke har åpnet og sett ennå.

Skal vi ta med de filmene vi har lastet ned så må vi legge til ca 50 stk.... :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg stemte 40, men tror vi har flere når jeg tenker meg om. Som regel ser vi bare filmene én gang.

Gjest baby-E
Skrevet (endret)

Har nok noen hundre (2-300)

Noen har jeg sett en gang, mens andre har jeg sett flere.

Endret av baby-E
Skrevet

Aner ikke, et par hundre kanskje. De fleste er stuet vekk i kjelleren, det er kun de beste, de nyeste og de vi ønsker å se om igjen som står i et skap i stuen. De fleste ser jeg bare én gang og jeg tror det er bare en håndfull jeg har sett mer enn to ganger.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har vel ca 100 tror jeg. Det er sjelden jeg har sett noen av dem flere ganger, så hvorfor jeg kjøper i stedet for å leie kan man gjerne lure på.

Skrevet

10 - 20 stykker. Og alle er barnefilmer, for det meste Disney klassikere.

Skrevet

Med serier som Friends og Sex og singelliv har jeg over 100. Cirka halvparten av disse har jeg sett mer enn en gang, noen få har jeg aldri sett.

Har ca 20 barnefilmer som blir sett uendelig mange ganger.

Gjest lurven
Skrevet

har ca 200, kan se de flere ganger hvis de er bra, og noen filmer må du se flere ganger for å få med deg meningen med filmen

Gjest Gjesta
Skrevet

Har 3-400 dvd'er. Har sett de fleste flere ganger, med unntak av enkelte elendige filmer som jeg angrer på at jeg kjøpte.

Skrevet

Jeg kjøper nesten bare filmer jeg har sett før og liker, så ja, jeg ser dem om igjen. Og om igjen. Og om igjen.

Gjest marthepia
Skrevet

Vi har ganske mange! Iallefall over 80. Jeg har aldri telt dem :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har flere hundre. Samboern min har kjøpt de aller fleste, men har rettet seg etter min smak for i det hele tatt å få bruke så mye penger på film (ingen utenlandsferie her i gården, nei). Foreløpig har vi ikke sett så mange av dem flere ganger i hvert fall, og vi har mange filmer vi ikke har sett, andre har vi/en av oss sett fra før og kjøper fordi vi vil se den igjen en gang.

For oss blir det litt som et bibliotek med bøker - man får ikke lest alle med en gang, men det er fint å ha et stort utvalg. Jeg har ellers foreslått at vi kunne starte utleie, eller et hjemmecinematek... Hadde det vært jeg som brukte mye penger på å smale noe villedet nok blitt bøker i stedet, men begge er veldig filminteressert også, så det er vel greit...

Skrevet

Tipper vi har rundt 50 stk.

Barnefilmene surrer og går til stadighet, de andre ikke så veldig ofte. Men har sett de fleste iallefall to ganger...(og en eller to har jeg ennå ikke sett).

Skrevet

Ca. 20 tror jeg.

Mange av det er billige filmer som jeg har kjøpt for å ha enkel underholdning. Og de blir som regel sett kun en gang. Men favorittfilmene mine og div. konsert- og musikkdvd'er sees flere ganger.

Skrevet

Tror jeg nærmer meg 800 nå. Halvparten står i stua, resten står i hyller på soverommet. Ser minst en film om dagen, har sett alle jeg har, noen flere ganger.

play.com tjener store penger på meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...