afr0dite Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg lurer på hvorfor akkurat DU valgte denkjolen du valgte! Jeg valgte min kjole fordi jeg synes den er fin og fordi den kler meg! Endret 13. mai 2006 av afr0dite
afr0dite Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2006 Æsj, jeg klarte visst ikke dette... Skjønner ikke hvordan jeg skal slette og lage en ny en heller.. Noen som vet og vil hjelpe? ...
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Hvis det er meg du refererer til så sa jeg at 90% velger stroppløse kjoler. Nå tar du virkelig helt av!
Mies Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Lag en ny, og pass på at du har en linje for hvert alternativ. Du kan jo prøve ut i øverommet om du vil. Denne kan du ikke rett på. du får opp ett vindu skriv inn slik blabla alternativ blablabla alternativ enda ett alternativ nok ett alternativ
Mies Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 du kan ikke slette denne tråden, men du kan gå inn og fjerne teksten din og skrive noe om at du viser til ny lenke
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #6 Skrevet 12. mai 2006 ... og siter meg gjerne, men ikke feilsiter meg!
Mies Skrevet 12. mai 2006 #8 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har ikke valgt kjole enda, men kommer til å velge slik at jeg blir finest mulig! Finest mulig for meg vil nok i dette tilfelle si at jeg blir seende vakker ut, at jeg føler meg unik og at jeg føler meg vel i kjolen. Jeg kommer også til å legge vekt på at den skal være komfortabel (relativt) å ha på, og at jeg blir i godt humør når jeg ser kjolen. Jeg kommer også til å tenke litt på min kjære og hva jeg tror han vil sette pris på. Hva gjestene vil tenke om kjolen bryr jeg meg mindre om.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #9 Skrevet 12. mai 2006 Jeg krysset av for Den kler meg. Da jeg skulle finne brudekjole hadde jeg selvsagt surfet nettet en god stund og gjort meg opp endel meninger om hvordan kjolen skulle se ut. Jeg ønsket ett stor A-skjørt, ikke for langt slep, og skulderstropper som lå litt utpå skuldrene. Jeg fant drømmekjolen i den andre brudesalongen jeg var i, og det var klart som dagen når jeg fikk på kjolen at jeg hadde funnet den rette. Den satt pent på meg og passet min figur og oppfylte mine kriterier. I tillegg var jeg superfornøyd med at den var såpass billig siden det var en brukt kjole. Jeg skal gladelig innrømme at det var tider hvor jeg ble usikker på mitt valg av kjole. Det var spesielt en tråd som het "se min kjole" eller noe i den duren, hvor alle la ut bilde av kjolene sine og det var jo så mange lekre kjoler! Men da måtte jeg bare fokusere på den gode følelsen jeg hadde da jeg fikk på min kjole for aller første gang og glemme alle de andre fine kjolene der ute. Jeg tror mitt valg av kjole ble veldig meg, selv om kjolen i seg selv ikke var så veldig "unik" og "spesiell" som mange etterlyser. Det samme har jeg tenkt om mine venninner som har giftet seg. Jeg syns de alle sammen har funnet kjoler som har kledd dem godt, både stilmessig og personlighet. Og det viktigste er vel at bruden selv er fornøyd på den store dagen.
68.mod. Skrevet 13. mai 2006 #10 Skrevet 13. mai 2006 Jeg valgte min kjole fordi den kler meg,noe annen grunn hadde jo bare blitt helt feil.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mai 2006 #11 Skrevet 13. mai 2006 Jeg valgte kjolen min fordi det var den som kledde meg best.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #12 Skrevet 13. mai 2006 Jeg velger kjole etter hva som kler meg best/ hva jeg synes ser finest ut. Jeg kler ikke stroppeløs kjole, så det kommer jeg heller ikke til å ha som brudekjole.. Jeg må ha A- skjørt fordi jeg ikke vil kle fotsidt.
afr0dite Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 13. mai 2006 Endret for deg, jeg Misty (mod) ← Takk!
Gjest Emera Skrevet 13. mai 2006 #14 Skrevet 13. mai 2006 Definitivt fordi den kledde meg. Det var den andre kjolen jeg prøvde, og jeg så med en gang at jeg ikke behøvde å lete mer. Er ikke gift lenger, men jeg håper jo jeg får sjansen til å prøve brudekjoler på nytt. Det er en helt annen stil nå enn det var da jeg giftet meg.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #15 Skrevet 13. mai 2006 Min kjole ble valgt fordi jeg egentlig hadde bestilt en annen, men som kom feilsydd fra utlandet. I ren fortvilelse tok jeg den første og beste, og har angret siden.
Netten Skrevet 13. mai 2006 #16 Skrevet 13. mai 2006 Jeg krysset av for annet: Kjolen er enkel og nydelig, den kler meg og jeg føler meg som en prinsesse i den!
Smiley Skrevet 13. mai 2006 #17 Skrevet 13. mai 2006 Jeg valgte kjolen fordi at den speiler min persnlige stil, og hvem jeg er!! Ønsker at alle skal si: det var en typisk kjole for Smiley:) Og så var den dødslekker, og fikk frem figuren min... Gleder meg masse til å prøve den når den kommer....
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #18 Skrevet 13. mai 2006 Jeg valgte den kjolen jeg syns var penest. Har lett massevis på nett og i blader og selvom dette var en jeg så for mange mnd siden og jeg har fottsatt å "lete" finner jeg ingenting jeg syns er like fint... Etter at jeg fant den i butikken og prøvde den på falt jeg enda mere...da den i tillegg til å være pen satt som et skudd! Dama i butikken sa det...du trenger ikke prøve flere..eg ser det er den du vil ha...og hun hadde helt rett! *Emma* ikke innlogget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå