Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sexy Cath
Skrevet

Ja her: http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1291/1// ser dere hva som er do's and don'ts.

BEHOLD!

Blyantskjørt

> Så absolutt. Knallfint. Feminit!

Luksuriøse duse toner

> Ja.

Varm hvit

> Ja!

Skreddersydd silhouett

> Ja.

Høyt liv

> Ja, og fint for de med noen ekstra kilo.

Mørk denim

> Absolutt!

Marine striper

> Ja, ja ja!

Baggy shorts

> Jepp.

Grått

> Ja, her også.

Safari

> Eh, ikke min stil, men liker du det så for all del.

Tildekket stil

> Ja, classy!

Røffe bikerboots

> Nja? Ikke min stil.

Vans

> Eh nei. Styggeste jeg ser. Kast dem som veden på ilden.

Kinainspirasjon

> Ekstremt stygt.

KVITT DEG MED!

Sigøynerskjørt

> Ja, fjern dem og det en gang for alle. GRUSOMT!

Sterke farger

> Også grusomt.

Kritthvitt

> Uenig. Men så ligger jo Norge noen år på etterskudd.

Flagrende klær

> Verken ja eller nei.

Hipstervarianter

> Æsj... way off!

Vasket denim

> Oh yeah. Brenn.

Beatnik striper

> Stiller meg nøytral.

City shorts

> Uenig. Dette er for fullt i Norge i sommer, men som sagt. Vi henger litt etter.

Brunt

> :kvalm: dette tegnet taler for seg selv.

Militær

> Ikke vis deg i noe sånt. Du blir med en gang HARRY da. :overrasket:

"Vis det du har!"

> Aldri vært inn i mine øyne.

Snørestøvletter

> Joda.

Converse

> Endelig. Har aldri brukt det og kommer aldri til å gjøre det. Godt det er en "don't" i år.

Russisk inspirasjon

> Aldri likt denne moten så den kan godt bli fjernet for min del.

Får håpe noen av dere her inne følger litt med på disse rådene.

Mine beste råd er: Kvitt dere med sigøynerskjørtene, millitærmoten og brunfargene. Dette er etter min smak de værste dont'tsene man kan gjøre i år. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Går vel heller med det jeg føler for jeg da... Selv om jeg liker ganske mye av moten som er nå.. Men ikke søren om noen skal få meg til slutte å bruke brunt eller sterke farger! ;)

Endret av Latee
Gjest Sexy Cath
Skrevet
Går vel heller med det jeg føler for jeg da... Selv om jeg liker ganske mye av moten som er nå.. Men ikke søren om noen skal få meg til  slutte å bruke brunt eller sterke farger! :)

det var da enda godt å høre. :)

Skrevet

Sexy Cat: Jeg har en syyyk følelse av at jeg kjenner deg.... ;)

Skrevet

Hehe.. jeg har også ei venninne som minner svæært mye om sexy cat... :ler:

Gjest gjest 0
Skrevet

Ingen får meg til å slutte med å bruke de fargene jeg liker uansett trend!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg går med det jeg kler best og gir beng i hva som er trendy eller ikke. jeg kommer IKKE til å legge vekk mine brune klær og bytte det ut med varm hvit, da jeg hadde sett helt forjævlig ut.

Tenk om alle skulle fulgt moten? Du ser det vel for deg kan jeg tenke meg, halvgamle smålubne damer som flyr rundt i hvitaktige ettesittende klær eller vannrett striper.

Skrevet

Norge henger definitivt etter, og det er helt ok for meg- for jeg legger ikke vekk beatnik-stripene mine enda. Converse har jeg gått med i årevis, og kommer til å fortsete med det, uavhengig av hva moten sier.

Sexy cat, jeg ser ofte converse på føttene til modeller på backstage-bilder. Kanskje du burde få tak i dem og i dem et lite stil-kurs?

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Jeg følger ikke moten slavisk, men liker mote...i hvertfall den som er nå.

Jeg likte heller ikke den russiske stilen som var og har aldri vært noen fan av converse eller vans...men hver sin smak. :)

Endret av Jalileh
Skrevet

Kutter ikke ut sigøynerskjørt, kritthvitt og vasket denim unasett. Og heller ikke babydolltoppene mine (selv om de ikke sto her).

:tunge1:

Sterke farger har jeg aldri vært glad i, kanskje med unntak av bikinier og strandklær. Brunt har jeg prøvde jeg å bli glad i i høst og vinter, uten noe stort hell, men har noen brune topper og cardigans som jeg kommer til å bruke innimellom.

Gjest Emera
Skrevet

Øh, hva er blyantskjørt? Mulig jeg røper stor ignoranse her nå, men...

Men. Jeg bruker de fargene og snittene jeg liker uansett. I hvertfall til en viss grad. Det viktigste er at klærne passer til min kropp. Og moten gir jo stor frihet nå. En annen ting er at jeg er et stykke opp i de tredve, og da blir det rett og slett litt sånn wannabe-ung-livredd-for-å-bli-gammal hvis man følger alle rådene fra for eksempel Vouge.

Og som Ephemera, skjørtene mine beholder jeg! Dessuten kjøpte jeg akkurat en brun jakke på Vero Moda.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er alltid in å plukke opp deler av moten en liker og lage sin egen stil.

Jeg elsker 50-tallstrenden som er nå og at det er så mye kjoler i forhold til før.

Gjest Gjest
Skrevet

det der blir så teit ass.skal noen personer i vouge(og andre for den del) liksom bestemme hva som er fint,kult osv.hvordan kan folk gå på sånt da??!

skjønner det ikke jeg.selv er jeg veldig interesert i klær.når jeg shopper ser jeg etter farger,fasong,stoff.gir blanke i om vouge sier jeg må ha ballongskjørt,for det synes jeg er stygt.

og tenk på de som følger moten slavisk,og går i ett med de andre uniformerte.hvor kult er det liksom!?

nei,jeg driter nå en lang i alt det tullet der.det er det virkelig flere som burde gjøre.da blir dere myyye finere!!

Gjest Sexy Cath
Skrevet

Nei. vi kjenner ikke hverandre. Jeg ser jo bilde av deg og du er ikke kjent. :)

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Hehe.. jeg har også ei venninne som minner svæært mye om sexy cat...  :ler:

Å gud i det høye. Hvorfor er du venn med en som er så slem og fæl som meg? :hakeslepp:

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Ingen får meg til å slutte med å bruke de fargene jeg liker uansett trend!

:troest:

Skrevet
Å gud i det høye. Hvorfor er du venn med en som er så slem og fæl som meg? :hakeslepp:

Ja man kan jo lure :ler:

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...