Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Skal på jentetur til Berlin i slutten av juli og er på jakt etter ein plass å overnatta... Nokon som har gode tips? Vi stiller ikkje store krav til standard, og pris er viktigare enn comfort, eigentleg..
Ciara Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Bo på Berlin Plaza i Knesebeckstrasse. Vi betalte 2700 for fem netter for to personer. Og det var virkelig sentralt, femti meter fra U-bahn. I tillegg var det absolutt grei standard, et helt vanlig 3-stjerners hotell.
Nordlandspia Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
IdaC Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Mannen og jeg var i Berlin i februar, og bodde på dette hotellet. Det er 4 stj hotell så det er kanskje ikke helt aktuelt for dere? Betalte litt over 2000 for 3 netter. Men jeg vil uansett anbefale denne beliggenheten. Alexanderplatz var utmerket utgangspunkt for utforskning av byen. Vi er veldig glad i å gå, og vi gikk faktisk derfra til de fleste serverdigheter. Ellers så kan jeg anbefale denne siden. Der pleier jeg å finne masse tips før vi skal ut og reise og de har veldig bra tilbakemeldinger på massevis av hoteller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå