Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Fryktelig smaker det. Ikke er det slankende heller. Gikk ikke ned i vekt. INGERS RUGBRØD
Gjest 1111 Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Uansett hva du spiser så er det ikke slankende, ikke det brødet heller. Det som er slankende er reduseringen av kalorier, altså mengden du får i deg. Du trenger altså ikke et brød som (i dine øyne) smaker vondt for å gå ned i vekt
Arkana Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Som Rhiakath sier er det ingen mat som er slankende, alt har kalorier. Jeg synes også Ingers rugbrød smaker pyton. Jeg tviler uansett på at det er typen brød folk spiser som avgjør om de kommer til å slanke seg eller ikke. Gå til en baker eller en god dagligvarebutikk, der finner du mange grove brødsorter som smaker betydelig bedre. Med et generelt sunt kosthold trenger du ikke presse i deg noe du ikke liker, brød er ikke alt.
Krista83 Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Jeg kjøpte en pakke med rugbrød og tenkte jeg skulle være litt sunn. Mamma hadde sagt at det var godt, og som mammer flest så pleier hun ha rett. Men jeg klarte ikke svelge den lille biten jeg tok i munnen som prøve en gang!! Uff.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå