Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. mai 2006 #21 Skrevet 16. mai 2006 Whiskey on the rocks er favoritten for min del. Dersom man skal tenke mer utblandede longdrinks osv er jeg en klar tilhenger av whiskeybaserte drinker.
majva Skrevet 7. juni 2006 #23 Skrevet 7. juni 2006 snowball- frisk drink med eggelikør. namnam hot shots_ galiano, varm kaffe og krem i den rekkefølgen. shotes med en gang!
Ugla Skrevet 7. juni 2006 #24 Skrevet 7. juni 2006 Jeg liker søte drinker, f.eks. San Francisco eller strawberry daiquiri. ← Åhh ja... San Francisco...
Gjest gjest 0 Skrevet 7. juni 2006 #26 Skrevet 7. juni 2006 Jeg skal ut i helgen og gleder meg til å kjøpe min favorittdrink som er Mojito.. Hva er din? ← Samme her! Men dessverre er det få som klarer å lage den riktig
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #27 Skrevet 7. juni 2006 Jeg er veldig glad i søte parasolldrinker med masse is og freshe farger, men jeg kan også ta en GT hvis jeg skal være litt mer "voksen"
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #29 Skrevet 9. juni 2006 Min heter bare "Fredrik" fordi det var en Fredrik som laget den til meg første gang. Den har sikkert ette eller annet navn, men det aner jeg ikke hva er. Men den inneholder baccardi razz og tranebærjuice i alle fall....
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #31 Skrevet 9. juni 2006 Jeg henger meg på denne jeg. Mojito er jo bare så godt. ← Noen som har oppskrifter på lignenden drinker? Jeg har en mojito-oppskrift, men jeg er ikke så keen på mynte-smaken. Men jeg liker at den er så perfekt til sommeren, så jeg er på jakt etter noe i samme stilen. Forslag?
Prinsesse på erten Skrevet 9. juni 2006 #32 Skrevet 9. juni 2006 GT er en sikker vinner.... med litt lime. Nam! Også veldig glad i spiced caipirina (capipirina med spiced rom). Dry martini kan være dødsgodt, men da må bartenderen vite hva h*n gjør. Bar Boca lager nyyyydelig dry martini. Med en liten oliven i. Slafs! Ikke så glad i sukkerkliss...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå