Gå til innhold

Babysex

Gjest Gjest_Anonym_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fatter ikke problemet - og å ut ifra denne beskrivelsen spekulere i ordet "babysex" er for meg helt vannvittig....

Snakk om krisemaksimering !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

syns ikke dette var så veldig rart jeg... :sjenert:

når en gutt sutter/slikker/koser med puppenen mine syns jeg det bare er kos :) da føler jeg at han liker og koser seg med kroppen min + at det er jo digg for meg :sjarmor: hehe

føler ikke helt at det er "babysex" eller at du bør dumpe han.. er vel ganske normalt at gutter koser med pupper.. eller? og sovne kan man jo gjøre rett som det er..

men kanskje situasjonen til trådstarter var litt spesiell..

smaken er jo som baken, delt i to :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, må ærlig innrømme at hvertfall jeg, synes dette høres creepy ut.

Jeg hadde blitt redd, jeg! :overrasket:

Ding, Dong!!!! :sjokkbla::riste:

Skrevet
Bør jeg springe raskere en toget her eller? Eller er dette en normal oppførsel hos menn.

Nei han er sikkert unormal. Og hvem vil vel være sammen med noen som skiller seg ut? Best å dumpe han!

Gjest Gjest
Skrevet

Holy shit... noe sånt hadde aldri falt meg inn å gjøre. Liker å være mann og den "sterke" i stede for å være den svake "lille" som tydligvis denne mannen holder på. Det er i hvertfall mitt syn på dette her.

Skrevet

Det er vel heller han som burde springe "raskere enn toget" her.

Hva har han gjort galt?!

Babysex!?! What?

Run forest, run!

Stakkars gutt

Gjest Gjesta
Skrevet

Ser for meg at han lekte baby, og det høres unektelig ganske creepy ut.. Men at en mann legger seg til rette i armene dine og leker med puppene dine til han sovner er jo ikke akkurat unormalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...