Skyler Skrevet 13. mai 2006 #21 Skrevet 13. mai 2006 Jeg fatter ikke problemet - og å ut ifra denne beskrivelsen spekulere i ordet "babysex" er for meg helt vannvittig.... Snakk om krisemaksimering !
ariel:) Skrevet 13. mai 2006 #22 Skrevet 13. mai 2006 hei syns ikke dette var så veldig rart jeg... når en gutt sutter/slikker/koser med puppenen mine syns jeg det bare er kos da føler jeg at han liker og koser seg med kroppen min + at det er jo digg for meg hehe føler ikke helt at det er "babysex" eller at du bør dumpe han.. er vel ganske normalt at gutter koser med pupper.. eller? og sovne kan man jo gjøre rett som det er.. men kanskje situasjonen til trådstarter var litt spesiell.. smaken er jo som baken, delt i to
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #23 Skrevet 16. mai 2006 Hei, må ærlig innrømme at hvertfall jeg, synes dette høres creepy ut. Jeg hadde blitt redd, jeg! Ding, Dong!!!!
Cognizance Skrevet 17. mai 2006 #24 Skrevet 17. mai 2006 Bør jeg springe raskere en toget her eller? Eller er dette en normal oppførsel hos menn. ← Nei han er sikkert unormal. Og hvem vil vel være sammen med noen som skiller seg ut? Best å dumpe han!
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #25 Skrevet 17. mai 2006 Holy shit... noe sånt hadde aldri falt meg inn å gjøre. Liker å være mann og den "sterke" i stede for å være den svake "lille" som tydligvis denne mannen holder på. Det er i hvertfall mitt syn på dette her.
Lourdes Skrevet 17. mai 2006 #26 Skrevet 17. mai 2006 Det er vel heller han som burde springe "raskere enn toget" her. Hva har han gjort galt?! Babysex!?! What? Run forest, run! Stakkars gutt
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #27 Skrevet 18. mai 2006 Ser for meg at han lekte baby, og det høres unektelig ganske creepy ut.. Men at en mann legger seg til rette i armene dine og leker med puppene dine til han sovner er jo ikke akkurat unormalt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå