mzluze Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 Mener å ha lest et sted at man blir fortere brun når man er gravid. Og etter å ha tilbrakt en snau uke i hagen hele dagen med lillemannen i nydelig vær så er jeg skremmende brun....jeg er av typen som "aldri" blir brun, bare rød. Er ca 17 uker på vei med neste. Flere som opplever det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 Jess... etter 3-4 timer i solen i helgen ser jeg allerede ut som om jeg har vært en uke i syden. Nå skal det sies at jeg bestandig blir skikkelig brun på sommeren, men ikke så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 En veldig behagelig "bivirkning" av graviditeten, dette I mitt forrige svangerskap ble jeg iallefall veldig flott brun, og det er ikke noe jeg blir til vanlig. Denne gang har jeg foreløpig bare blirr solbrent (grunnet en altfor spennende bok......... ) men jeg håper fargen kommer denne gang også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. mai 2006 #4 Del Skrevet 15. mai 2006 Hos meg er det vist motsatt! Har vært ute med barna hele uka i singlet og ikke et lite skille en gang.. Blir vanligvis veldig fort brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå