Gjest Trulselinemor Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Jeg har merket en stund noe forstyrrelser på synet. Det er akkurat som om jeg er noen flekker foran meg. Noen er svarte / mørke og noen er blanke og ru. Er det noen som har vært borti det samme? Er det farlig? Hva bør jeg gjøre?
Gjest splæsj Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Det kan være flere ting. F.eks kan det være dårlig blodtilførsel, eller påbegynnende grønn eller grå stær. Men uansett, tviler på at noen her kan gi deg et bra svar, og sannsynligvis vil svarene bare beskymre deg. Det du skal gjøre, er å be om henvisning til øyelege.
Ephemera Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Hvis det dreier som om små flekker som flyter rundt når du ser mot lyset, f.eks. mot en blå himmel, en lys vegg eller et tak, eller en PC-skjerm, dreier det seg om små partikler som ligger på netthinnen på øyet. Jeg har hatt sånne så lenge jeg kan huske, altså i mange, mange år. Men det kan være lurt å få en øyelege eller optiker til å se på dette - spesilet hvis flekkene har kommet nå plutselig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå