Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynte med nuva-ring i går, men skjønner ikke helt greia her...

Vennindene mine som bruker det sier at dette ikke skjer med dem, så jeg lurer på hva jeg gjør feil envt?

Jeg setter den inn op putter den så langt "opp" jeg klarer, men etter å ha gått med den noen timer og kjenner etter, så trenger jeg ta fineren en cm inn før jeg kjenner den... Dette er vel ikke normalt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan ha noe å gjøre med hvordan livmora ligger. Det er slik hos meg og, men endrer seg i løpet av syklusen. Men jeg har aldri blitt gravid selv om det er slik så jeg bekymrer meg ikke.

Gjest baby-E
Skrevet

Hmm... Hos meg så sitter den ganske bra. Er du sikker på at du dytter den langt nok opp?

Skrevet

Jeg opplevde det samme - men den datt ikke ut selv om den lå langt ned.

Gjest Gjest
Skrevet

Til meg kjennes det også ut som om den sitter for langt ned når jeg akkurat har satt den inn. Men det går seg alltid til i løpet av dagen. Vet ikke helt hvorfor det er sånn.

Skrevet

Jeg hadde ikke dette problemet. Faller den helt ut hvis du ikke setter den inn igjen? Hvis ikke har det ingen betydning, virkningen er den samme uansett hvor i skjeden den sitter. Du kan evt. sette den helt inn og så vri den på tvers, slik at den på en måte blir liggende rundt livmortappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...