Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Eg innrømme at eg ete sjokolade nesten kvar dag!! og nyyyyyyte det og snart skal eg avgårde og kjøpe den nye daim-sjokoladen!!
Lillesøster Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Tja, i det siste er det blitt endel is. Men har holdt meg i dag.
Krista83 Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Jeg er veldig glad i lakris og som oftest finner den veien til munne hver dag.
Miss Marple Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Jeg er litt for glad i cola, har allerede hatt en glass i dag, ikke bra. Og sjokolade, særlig kvikk-lunsj. I påska spiste jeg 18 stk...Huff...
Blueberry Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Jeg er også veldig glad i sjokolade, men ikke hver eneste dag da. Men må vel innrømme noe fra denne uka: Har vært helt blakk og bare levd på det som er av mat i skapet denne uka, og har derfor ikke kunnet kjøpt meg is i varmen eller annet godt. Så en kveld kom jeg på at vi hadde en diger Kong Haakon konfekteske i en skuff som vi fikk til jul og ikke har åpnet enda. For å si det sånn så var den borte etter to dager..........
Svart Katt Skrevet 12. mai 2006 #6 Skrevet 12. mai 2006 Har spist smågodt og drukket cola til frokost i dag. ..Frokost klokka ett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå