Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #21 Skrevet 13. mai 2006 Håper dere ikke heter Furuholmen til etternavn. ← Nei det gjør vi ikke - why??
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #22 Skrevet 13. mai 2006 Rime var et nydelig navn Før gutten vår ble født trodde jeg det skulle bli jente, som skulle hete Juve Mine barn heter Tiril og Theodor
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #23 Skrevet 13. mai 2006 Nei det gjør vi ikke - why?? ← http://www.skanska.no/index.aspx?id=300
Pimbila Skrevet 13. mai 2006 #24 Skrevet 13. mai 2006 Rime var et nydelig navn Før gutten vår ble født trodde jeg det skulle bli jente, som skulle hete Juve Mine barn heter Tiril og Theodor ← Dette var meg
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #25 Skrevet 13. mai 2006 En evt gutt skal hete Sigurd Johan, en jente trolig Dagny Elisabeth
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. mai 2006 #26 Skrevet 13. mai 2006 http://www.skanska.no/index.aspx?id=300 ← Var ikke den LITT søkt?
Pimbila Skrevet 13. mai 2006 #27 Skrevet 13. mai 2006 Var ikke den LITT søkt? ← Det var jeg som la den inn. Det var svar på Selmer Furuholmen-opplegget lenger oppe i tråden. Hvorfor synes du det var søkt? Fant ikke noe bedre link om det.
Eliza Doalot Skrevet 15. mai 2006 #28 Skrevet 15. mai 2006 Vår skal hete Selma...... tror vi i allefall (Er ikke så lett å få bestemt seg, nei...)
Holly Hobbie Skrevet 15. mai 2006 #29 Skrevet 15. mai 2006 Pjokken min heter Torstein. Får vi en gutt til skal han hete Oliver, får vi jente skal hun hete Rime(tror jeg :sparke: ) ← Jeg synes Rime er flott, og passer bra til Torstein. Men Oliver, selv om det er fint i seg selv, er litt for "raffinert" til aa passe til Torstein, som er mer rotnorsk...Hvis du skjoenner hva jeg mener. Men det er bare min mening, altsaa! Vi har ikke barn ennaa, men har noen navn paa lur...Blir sannsynligvis Annika eller Mia eller Christian til den foerstefoedte.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #30 Skrevet 15. mai 2006 Mine heter Anne Madeleine og Celine Torstina. Hadde alternativ til den eldste; Alexander, men er glad nå for at ikke det ble det, etter at det kom en Alexander-boom rundt oss for noen år siden. Tenkte også på Anders til den minste, men gikk fort bort fra det. En gutt nå ville jeg kalt Patrick. Er ikke enig med ovenstående argument om at Oliver ikke passer til Torstein. helt likegyldig, og en spesiell oppfatning, synes jeg. Passer eller ikke; det kommer an på øret som hører og hva man er vant med.
Gjest Gjest_Månestråle_* Skrevet 16. mai 2006 #31 Skrevet 16. mai 2006 Mine barn heter Ingeborg, Ylva og Jørgen!!!
Gjest Gjest_Sigrid_* Skrevet 16. mai 2006 #33 Skrevet 16. mai 2006 Sønnen min heter Christian - datteren min heter Lotte.
Missbumblebee Skrevet 16. mai 2006 #34 Skrevet 16. mai 2006 litj pia mi skal hete sara isabelle ← Det kjenner jeg ei jente som heter.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #35 Skrevet 16. mai 2006 Mine heter Anne Madeleine og Celine Torstina. Hadde alternativ til den eldste; Alexander, men er glad nå for at ikke det ble det, etter at det kom en Alexander-boom rundt oss for noen år siden. Tenkte også på Anders til den minste, men gikk fort bort fra det. En gutt nå ville jeg kalt Patrick. Er ikke enig med ovenstående argument om at Oliver ikke passer til Torstein. helt likegyldig, og en spesiell oppfatning, synes jeg. Passer eller ikke; det kommer an på øret som hører og hva man er vant med. ← Anne Madeleine og Celine TORSTINA? Uff, for en smak...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå