Pearl Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Hei Jeg holder på å lage inbydelse til bursdag for guttungen og har funnet 2 bilder jeg vil ha med i tillegg til tekst. Bildene har jeg hentet fra Mine bilder og kopiert dem over til dokument og lagret dem i Word 1997- 2000. Siden jeg ikke har printer må jeg sende dokumentet over til en annen maskin og prøver å gjøre dette på mail, men da forandrer bildeformatet seg. Det ene bildet blir avlangt og det andre bredt. Rett og slett helt omvendt av det det skal være. Hva kan jeg gjøre, hva gjør jeg galt?? (slik går det når en har bare XP uten de andre programmene som jeg kjenner til som excel, word powerpoint osv)
Gjest *Snart medlem* Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Gjør dokumentet om til pdf, så slipper du formatteringsproblemene.
Grooo Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Enda enklere å reigstrere seg her: https://createpdf.adobe.com/ Der får du lage fem pdf-er gratis
*Anne* Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Installer PDF-Creator]PDF-Creator i stedet, du. Det er enkelt å legge inn, fungerer som en vanlig skriver, og ikke noe ekstra innstillinger. Kjempeenkelt!. Dette er forresten nevnt i en tidligere tråd.. : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=196358 Skulle du få problemer med å legge det inn, bare si fra, så kan jeg hjelpe deg.
*Anne* Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Sorry, ble noe krøll her, hengte seg opp under sending... her er linken.. PDF-Creator
Pearl Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2006 Tusen takk til dere. Jeg er ikke noe særlig flink til dette men jeg skal prøve å få installert PDF.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 12. mai 2006 #8 Skrevet 12. mai 2006 En billig og grei pdf-konverterer finner du hos freeware995.com. Programmet heter pdf995.
Cronos Skrevet 12. mai 2006 #9 Skrevet 12. mai 2006 pdf995 pleide å være full av spyware. Og selv om de kanskje ikke er det lenger, så er det grunn nok til å unngå dem.. synes jeg. Bruk PDFCreator.
Grooo Skrevet 12. mai 2006 #10 Skrevet 12. mai 2006 Tusen takk til dere. Jeg er ikke noe særlig flink til dette men jeg skal prøve å få installert PDF. ← Hvis du bruker linken jeg gav deg trenger du ikke installere noe, og det er en gratis prøve på 5 ganger hos Adobe. Garantert uten reklame og dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå