Gjest på besøk Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Har mange ganger vært overrasket over at avgjørelser ikke blir respektert. Jo - jeg mener jo mer opplysning - jo bedre forstår vi avgjørelser/bestemmelser. Men noen ganger kan vi ikke få hele bakgrunns-historien av forskjellige grunner. Det er noe som heter taushetsplikt blant annet. For et firma så gjelder det å ha "ett ansikt utad". Hvorfor er vi så mistenksomme at vi ikke kan godta ting. Her inne kjeftes det på modereringer - og det (etter min mening) uten at vi vet bakgrunnen. Vi som er vanlige brukere her inne sitter jo ikke her døgnet rundt (jo, det virker som noen gjør det da......) og kan ikke ha oversikt over alt som skjer. Alikevel så skriker vi opp når noe er fjernet, slettet eller endret.............. Hvorfor? Når et firma har en "policy" - så skal den policyen frontes utad - uavhengig av hva de ansatte mener. Jeg mener også at når regjeringen har èn politikk, så hjelper det ikke at ett av regjeringspartiene har andre meninger. Er man med i en regjering - så er man med på både godt og vondt. Mener ikke å si at alle bestemmelser er riktige - og at vi ikke skal protestere på noe............... men jeg synes faktisk demokratiet på her inne - og i Norge generellt er "gått over stokk og stein". Vi forlanger å få vite alt - hvis ikke så lager vi et helvete.......... Respekt for personer og bestemmelser!
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Respekt for personer og bestemmelser! ← Jeg tror jeg er glad for at du ikke er statsminister.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå