Gå til innhold

trøtt


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

er sååå trøtt tidlig om kveldene og sliter med å komme meg opp om mårningene..-

hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt kjempetrøtt om morgenene!

Men jeg er egentlig ganske happy, har klart å være i aktivitet og ikke sovet en eneste ettermiddag denne uka! (Fram til og med forrige uke var det en umulighet!)

Og bortsett fra marerittet i natt, sovner jeg som en stein om kvelden, og sover hele natta gjennom!

Håper det blir bedre for dere også jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Det blir nok bedre! Jeg begynte å våkne opp i uke 12/13. Jeg er fortsatt avhengig av nok søvn, og blir tidlig trøtt om kvelden og sover mange timer om natten, men er ikke avhengig av dagsoving lenger. Selv om jeg enkelte dager må ha en hvil på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg trenger heldigvis ikke dagsoving jeg heller.

Men irriterende å ikke orke å se ferdig episoden av 24 fordi jeg ikke klarer å holde øynene oppe... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt forferdelig trett... er så plagsomt, jeg sovnet mens jeg snakket med venninna mi på telefon i går kveld... :ler:

Heldigvis bare lo hun av det, men utrolig pinglig da.

Men alt er et slit, klesvask, rydding, hente posten, eneste jeg orker er å ligge på sofaen og sløve, men kjeder meg jo så innmari...

Jeg tar jerntabletter og omega3 da for å klare å holde meg våken en hel dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona
Jeg trenger heldigvis ikke dagsoving jeg heller.

Men irriterende å ikke orke å se ferdig episoden av 24 fordi jeg ikke klarer å holde øynene oppe... :ler:

:ler:

Har sett begynnelsen på en del filmer den siste tiden jeg, men aldri hele liksom, så sånn er du ikke alene om å ha det! :ler:

Egentlig litt irriterende.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt forferdelig trett... er så plagsomt, jeg sovnet mens jeg snakket med venninna mi på telefon i går kveld...  :ler:

Heldigvis bare lo hun av det, men utrolig pinglig da.

Men alt er et slit, klesvask, rydding, hente posten, eneste jeg orker er å ligge på sofaen og sløve, men kjeder meg jo så innmari...

Jeg tar jerntabletter og omega3 da for å klare å holde meg våken en hel dag...

Du vet at for mye jern kan være skadelig, og at du kun må ta jern hvis legen din sier du trenger det?

Du er nok bare nødt til å være gravid og sove når du er sliten. Er det eneste som hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at for mye jern kan være skadelig, og at du kun må ta jern hvis legen din sier du trenger det?

Jeg leste det dagen før jeg dro til fødselslegen, men han sa at det er ikke skadelig i det hele tatt! Men nå hadde jeg jernlager på 4 (normalen er over 21) like etter jul og har gått på Duroferon (duretter) 100 mg i flere mnd... Men han sa at ingen sånne jerntilskudd er farlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Jeg leste det dagen før jeg dro til fødselslegen, men han sa at det er ikke skadelig i det hele tatt! Men nå hadde jeg jernlager på 4 (normalen er over 21) like etter jul og har gått på Duroferon  (duretter) 100 mg i flere mnd... Men han sa at ingen sånne jerntilskudd er farlige!

Nei, når du har så lavt jernlager er det nok ingen fare for deg. Da har du nok heller veldig godt av det!

Mitt jernlager er på 14, tror jeg. (Eller var på 14, kanskje. Har nok sunket nå.) Legen mente hvertfall at jeg gjerne måtte ta multivitaminer med litt jern i, når jeg sluttet med gravitamin om noen uker.

Men det finnes jo mange som tar jern fordi de føler seg slappe, og så viser det seg at de er slappe fordi de får i seg for mye jern.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Men det finnes jo mange som tar jern fordi de føler seg slappe, og så viser det seg at de er slappe fordi de får i seg for mye jern.... :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...