Gå til innhold

Inni mitt hode.....


Scuderia

Anbefalte innlegg

....er det mye rart som skjer.... :)

Ble sååååå glad da venninna mi, som meldte seg inn i går, fortalte meg at det var dagbøker her. Jeg har nå rota i ukesvis med og prøve og lage min egen dagbokside på lycos, men den ble bare teit og stygg osv... :(

Men her er jo alt bare helt klart og lagt opp og greier.... Det er jo bare og tømme ut tanker så mye man vil. Synes det var en kjempeide!!

Uansett, her sitter altså jeg. Langt hjemmefra og jula nærmer seg. Ikke får jeg dratt hjem til jul, så blir vel hverken pinnekjøtt eller ribbe på meg. :( Jeg vet ihvertfall at det IKKE blir kalkun! Får vel finne på noe for meg selv på julaften så jeg klarer og jage bort hjemlengsel og juledeppiser.... :-?

Men, jeg har jo verdens skjønneste mann her da. :wink: Han er fullstendig klar over hvor tung denne jula blir, så han sier han har en overraskelse klar til meg. Jeg håper bare det er en flybillett til Oslo! :briller: Tviler på det da, må jo nesten jobbe hele romjula også. :evil:

I kveld skal vi ut på konsert. Føler meg ikke helt i form, har KJEMPE PMS for tida, men han gleder seg som en liten unge så da får jeg vel bli med. Kan jo bli gøy allikevel. Selv om det sikkert blir sent og jeg skal opp 05.45 i morgen tidlig.... :o Blir nok en lang dag i morgen, men siden jeg har vært helt BITCH :evil: siste uka, så skal jeg smile pent og nyte kvelden med en guinness eller to.... :briller:

Er så glad jeg fant dette forumet... Får vel nesten ta og se meg rundt litt her for og se hvordan ting fungerer. Kommer sterkere tilbake i morgen! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...