Gjest Gitte Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Jepp Farmor på 80 ringte meg for tips om mat å servere. De er 6 damer i alderen 60 til 80 år, og hun har ingen ideer. Hun ville gjerne ha litt spennende mat, som ikke var såå vanskelig å lage (hu er en utrolig sprek dame på 80). Barnebarnet kom ikke på noe på sparket, så jeg spør her.. Ikke middag med poteter osv, ei heller mange forskjellige tapasretter. Blir for mye å lage. Jeg tenkte kanskje på pai av noe slag, sammen med en god salat og brød, evt flere småpaier. Quiche (?) er jo godt, tacopai det samme.. Noen forslag?
Gjest Lea Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Pai fungerer alltid i syklubber. Den kan servers varm eller kald og serveres med salat og brød. Jeg tror at jeg ville gått for en quiche. Det liker stort sett alle.
Gjest Gitte Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Pai fungerer alltid i syklubber. Den kan servers varm eller kald og serveres med salat og brød. Jeg tror at jeg ville gått for en quiche. Det liker stort sett alle. ← Ja jeg tenkte kanskje det var "safe". Vet jo ikke hvor åpne disse damene er for nye inntrykk Men farmor sa hun gjerne ville ha litt spennende mat, og pai er jo ikke så spennende...
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Ville også gått for pai, men pai trenger ikke være så kjedelig som bogskinke og mais med eggestand. Har lagt ut oppskrift her i forumet tidligere(fant den ikke i farten) på en fetaost og parika pai, den er saftig og smakfull, og en sikker vinner hjemme hos oss. Den er med eggestand, men siden fyllet er litt anneledes syns jeg det går greit, til og med sambo somikke spiser egg liker den.
Arkana Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Denne kyllingpaien jeg har lagt ut før synes jeg er veldig god.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå