Gå til innhold

Spiller til mp3 filer på pc'en?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noen som kan gi meg tips om gode spillere som kan lastes ned gratis på nettet?

Skal brukes til å spille mp3 filer jeg har liggende på maskinen. Må kunne spille fortløpende (uten at jeg må trykke på ny sang når en er slutt), velge tilfeldige filer (shuffle), gi god lydkvalitet og være gratis (dvs. ikke 30 dagers prøveversjon eller noe sånt. Den jeg hadde var visst det...dessverre, for den var bra! Den het Rivers (?) Media Center 11)

Bør også være "seriøse saker", slik at jeg ikke får med masse virus, spionprogrammer og reklame:)

Blir kjempeglad for gode forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Snart medlem*

Anbefaler winamp på det sterkeste. Har brukt det programmet så lenge jeg har hatt pc, og har aldri vært noe annet enn fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes iTunes bruker unødvendig med systemressurser. Den er jo kjekk hvis du skal bruke iTunes music store men ellers ville jeg valgt Winamp jeg også. Winamp har vært med meg i alle år. Nyeste versjon støtter tilkobling av iPod og Creatives Zen spillere (bl.a), så da trenger du ikke egne programmer for dette heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Winamp og real player...

Mener dere de "knøttsmå" vinduene som kommer opp og ikke gjør stort annet enn å spille...Dårlig lyd og ingen søkemuligheter osv....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Real Player er ikke "et bittelite vindu." Det har søkefunskjon og brennemuligheter osv. Veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
Winamp og real player...

Mener dere de "knøttsmå" vinduene som kommer opp og ikke gjør stort annet enn å spille...Dårlig lyd og ingen søkemuligheter osv....???

Last ned siste winamp eller i det minste se screenshots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
Real Player er ikke "et bittelite vindu." Det har søkefunskjon og brennemuligheter osv. Veldig bra.

Real player er jo adware, usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winamp og real player...

Mener dere de "knøttsmå" vinduene som kommer opp og ikke gjør stort annet enn å spille...Dårlig lyd og ingen søkemuligheter osv....???

Absolutt ikke. Les mer her.

Winamp Walkthrough Tour

Winamp Product Overview

Dette er bare det som følger med i grunnpakken, det kan utvides med veldig mye forskjellig. En plug-in jeg har gjør for eksempel at jeg kan bruke Messenger sin "Hva jeg hører på" uten å måtte bruke Windows Media Player

Endret av Sjokolovski
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sorte Får Bææ
QUOTE  Real player er jo adware, usj.

Oj,er det? Fikk det anbefalt av en kompis...

Sist jeg prøvde popet det opp reklame for realnetworks i tid og utide, men vet ikke hvordan det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det hørte med?

Jeg har en pakke med spill, Real Arcade,og Real Player. På Real Player kan du høre musikk som blir spilt på networkn,du kan brenne,spille selv osv..men jeg har aldri erfart at det er reklame for andre ting... enn Real sine ting. Er det noen andre som bruker Real Player her? Mente du annen pop up reklame enn deres eller?

Jeg har hvertfall aldri hatt problemer med det.

Endret av snøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjekket det nå..I den "message center boksen" er det reklame-men pyttsann...det er ikke egne vinduer som åpnes her og der-så det tåles. Det er vel derfor det er gratis da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ

Mange av de andre spillerne er jo helt gratis også med tanke på ads. Jeg liker ikke at det sendes info fra meg til realnetworks og omvendt, uansett hva det måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig med deg i... Jeg bruker å bytte av og til,laster fra Downloads.com-var fornøyd med denne til idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...