Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 (endret) Er det noen som kan tipse meg om hengeplanter som krever lite stell, og som kanskje tåler å tørke bitte litt? Jeg har dessverre ikke grønne fingre: Jeg glemmer å knipe på de, og er heller ikke så flink til å vanne blomster. Noen hardføre blomster må det da finnes? Glemte å legge til at jeg er på jakt etter blomster til å henge ute Endret 10. mai 2006 av Marillia
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Forsøk å finne blomster med tykke, mørkegrønne blader (aner ikke hva de forskjellige heter) - de tåler mest.
Velvet Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 (endret) Gullranken min har vist en imponerende vilje til å leve. Den er så fin til tross for mange og lange tørkeperioder. http://www.geekhouse.no/Planter/list.cgi?E...pinnatum_aureum Endret 10. mai 2006 av Velvet
Sunbird Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 Henge lobelia er jo en grei plante,den slipper du i allefall å knipe noe særlig på. Ellers er jo tvillingblomst også grei og hardfør. Men de vil vel ha litt vann inni mellom...
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 har to gullranker, de har et par ganger blitt så tørre at de har fått noen gule og brune blader, knep dem av og vannet og de ser flotte og friske ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå