Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har vi hoppet i det med begge beina og kjøpt oss leielighet ved Svartehavet. Sol, sjø og vårt eget krypinn som vi kan benytte når vi vil :hoppe::briller2:

Yahoo, kan nesten ikke vente!

Videoannonse
Annonse
Gjest Neffi
Skrevet

Åhh!! Grattis!!!!!

Nå har jeg mange spørsmål..... :smilorange:

Kan du ikke fortelle litt om hvordan dere gikk frem? Og hvorfor dere bestemte dere for akkurat DET huset..?

Skrevet

Hei og gratulerer så mye! :klem:

Gled dere,- det er deilig å ha sitt eget ferieparadis!

Jeg og sambo kjøpte hus i Tyrkia i aug 05, og har ikke angret en dag!

Klem,C

Gjest Gjest
Skrevet

Elbreth og C: Del erfaringer da vel! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Gratulerer med ny leillighet!

Et tips til dere som vurderer å kjøpe, så er det en stor artikkel om kjøp av ferieleilligheter i bladet Dine Penger.

• 3 uker senere...
Skrevet
Åhh!! Grattis!!!!!

Nå har jeg mange spørsmål.....  :smilorange:

Kan du ikke fortelle litt om hvordan dere gikk frem? Og hvorfor dere bestemte dere for akkurat DET huset..?

Hm, lenge siden jeg har vært inne på reiseliv...

Vi fikk tips fra en bekjent om et norsk firma som bygde leiligheter ved Svartehavet. Han har selv kjøpt maken leilighet som oss i et tidligere byggetrinn. Vi tok kontakt med firmaet og fikk tilsendt prospekt, og så begynte ballen å rulle... Vår leilighet starter de å bygge nå i sommer., den forventes ferdig i juni neste år. Vi har aldri vært der før, men vi skal dit en tur i september for å se oss om. Utfra beskrivelsene og bildene, kart, nettside osv ser det fantastisk fint og sjarmerende ut.

Et vennepar av oss har kjøpt leilighet i samme blokk som vi, og vi gleder oss alle sammen til vi skal reise "på hytta" :)

Gjest Neffi
Skrevet
Hm, lenge siden jeg har vært inne på reiseliv...

Vi fikk tips fra en bekjent om et norsk firma som bygde leiligheter ved Svartehavet. Han har selv kjøpt maken leilighet som oss i et tidligere byggetrinn. Vi tok kontakt med firmaet og fikk tilsendt prospekt, og så begynte ballen å rulle... Vår leilighet starter de å bygge nå i sommer., den forventes ferdig i juni neste år. Vi har aldri vært der før, men vi skal dit en tur i september for å se oss om. Utfra beskrivelsene og bildene, kart, nettside osv ser det fantastisk fint og sjarmerende ut.

Et vennepar av oss har kjøpt leilighet i samme blokk som vi, og vi gleder oss alle sammen til vi skal reise "på hytta"  :)

:)

Kan du fortelle hvor mye dere gav? Størrelse, og hvor mange måneder i året dere kan bo der?

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Innlegg slettet.

I henhold til Kvinneguidens Regler er det ikke tillatt med reklame for eget foretak.

Se gjerne her for annonsemuligheter.

vimse

-mod-

Endret av vimse
Skrevet

Ville bare gratulere.. så deilig! :briller:

Skrevet

Det er i Bulgaria, like ved Bourgas. Leiligheten er bare vår, vi kan bo der 12 mnd i året. Time-share hadde aldri vært aktuelt!

Vi har kjøpt leilighet på bakkeplan, helt i enden av blokka, for da får vi større uteareal. I og med at det er endeleilighet og i tillegg i utkanten av tomta, er det ikke noen gangstier til andre leiligheter forbi oss, og vi får være mer i fred. Leiligheten er ca 65 kvadrat og har to soverom, stue med kjøkkenkrok, to terrasser og bad. Prisen er ca 600.000. Den ene terrassen har utgang fra soverom, og der er det morgensol. Ser for meg at vi skal sitte og spise frokost der, da. Det er 100 m til stranda, og inne på området er det basseng. Kort vei til resturanter, badeland under bygging og litt butikker. Gleder meg utrolig til vi skal ned der og leve det gode liv. Og Bulgarsk vin er vel ikke så dum?

Gjest Neffi
Skrevet
Det er i Bulgaria, like ved Bourgas. Leiligheten er bare vår, vi kan bo der 12 mnd i året. Time-share hadde aldri vært aktuelt!

Vi har kjøpt leilighet på bakkeplan, helt i enden av blokka, for da får vi større uteareal. I og med at det er endeleilighet og i tillegg i utkanten av tomta, er det ikke noen gangstier til andre leiligheter forbi oss, og vi får være mer i fred. Leiligheten er ca 65 kvadrat og har to soverom, stue med kjøkkenkrok, to terrasser og bad. Prisen er ca 600.000. Den ene terrassen har utgang fra soverom, og der er det morgensol. Ser for meg at vi skal sitte og spise frokost der, da. Det er 100 m til stranda, og inne på området er det basseng. Kort vei til resturanter, badeland under bygging og litt butikker. Gleder meg utrolig til vi skal ned der og leve det gode liv. Og Bulgarsk vin er vel ikke så dum?

Åhhh :hjerter_rundt:

Skrevet
Hvor mye er det i fellesutgifter pr mnd da?

Fellesutgifter ca 5000 kr pr år. Dette inkluderer forsikring, offentlige avgifter, strøm, vaktmester, kabel-tv og bredbånd

Skrevet

Nei, bulgarsk vin er ikke så dumt. :)

Hvordan er det med flybilletter dit? Billige?

Og temperaturen da?

• 2 uker senere...
Skrevet

Norwegian flyr direkte fra Gardermoen til både Burgas og Varna, som ikke er så langt unna. Priser fra 392,- hver vei.

Temperaturene er ok fra april til ut september, men vinterstid er det vel ikke akkurat shorts-vær. Men et hyggelig avbrekk fra sne og is kan det være :smile:

Skrevet

Det høres herlig ut!

og 5000 kr i året i utgifter er jo ingen ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...