Gå til innhold

Oppdage onanerende mann.

Hva om du oppdaget en onanerende mann?  

29 stemmer

1. 1. Hva om du oppdaget en onanerende mann?

• Ville bli redd og varsle politiet
      4
    • Ville masturbere der og da
      4
    • Ville like det
      4
    • Likegyldig til det
      9
    • Ville kose meg med opplevelsen og bruke den senere når jeg masturberte.
      7
    • Ville mislike det
      18

Fremhevede innlegg

Skrevet
Torlu skrev (8 timer siden):

Jeg hadde filmet zoomet og inn på lille pikken exspose eiid jo han på sosiale medier 

19 år etter, og du klarte ikke engang å lese tråden. Bra gjort. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av mjaaaau
  • Hjerte 1
Skrevet

På et hotell hadde jeg ikke gjort noe, men alle andre steder hadde jeg skreket så høyt jeg kunne. 

Anonymkode: a8d5a...8ff

Skrevet
mjaaaau skrev (4 timer siden):

Jeg møtte en onanerende mann forrige helg da jeg var alene på badetur. Det begynte å bli kveld og var ganske lite folk igjen der. Så kommer denne mannen og setter seg til litt sånn unaturlig nært meg. Og jeg føler at han ser veldig mye på meg. Hver gang jeg snur meg for å sjekke så ser han liksom tilbake på meg. Så går jeg ut i vannet og svømmer litt rundt, etter en stund ser jeg opp mot land for å se om han fortsatt stirrer, og det gjør han, men i tillegg har han åpna buksa og sitter der og koser med seg selv. Og jeg klikker helt, og går inn mot der han sitter og hyler at han skal dra til helvete eller noe i den duren. Og når jeg nærmer meg land så stikker han av. 

Og dette her har liksom satt seg litt fast inni hodet mitt, for det er jo en så sjuk ting å gjøre. Men etter et par dager så vred tankene mine seg mer og mer over til at jeg begynte å synes synd på fyren, for man må vel være veldig ensom for å ha behov for å gjøre noe sånt? Og jeg har selv ikke hatt sex på en evighet, var singel gjennom hele pandemien, og etter det har jeg ikke møtt noen jeg har syntes var interessante. Og nå har jeg begynt å fantasere om hva som hadde skjedd om jeg ikke jaga han vekk, men ble med på leken i stedet, og det tenner meg skikkelig å tenke på det, den oppførselen hans var så innmari dirty liksom.

(Samtidig vet jeg jo at om jeg faktisk hadde blitt med på det så hadde jeg nok fått dårlig samvittighet etterpå, for da hadde jeg jo liksom gitt han fyren et signal om at det var okay å oppføre seg sånn, og det er det jo ikke i det hele tatt. Er jo sikkert mange som hadde blitt ganske redde av den sånn hendelse.. )  

ok...

Anonymkode: 84bfc...b6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...