Gå til innhold

Oppdage onanerende mann.

Hva om du oppdaget en onanerende mann?  

29 stemmer

1. 1. Hva om du oppdaget en onanerende mann?

• Ville bli redd og varsle politiet
      4
    • Ville masturbere der og da
      4
    • Ville like det
      4
    • Likegyldig til det
      9
    • Ville kose meg med opplevelsen og bruke den senere når jeg masturberte.
      7
    • Ville mislike det
      18

Anbefalte innlegg

Gjest Lise T.
Skrevet

Hei.

Jeg har alltid trodd at å oppdage en mann som onanerer ville være skremmende. Men på et hotell var det lytt mellom baderommene og jeg hørte en mann onanere og stønne i dusjen på rommet ved siden. Og jeg likte det! Men jeg var for opptatt av å følge med på han til å begynne med meg selv.

Og så ser jeg jo her på KG at det er flere som ville like å se/høre en mann slik. Er vi i ferd med å forandre oss? Er ikke fremmede menns sex så ille for oss lenger? Men jeg tror jo fremdeles det ville være ekkelt for en mann å oppdage en annen mann slik?

Er det noen av dere der ute som har hatt liknende opplevelser, f.eks. på campingplasser, toaletter, på nakenstrender, ute i skogen? Og hvordan var det da? Ville dere begynt på dere selv der og da hvis det var mulig?

Klem fra Lise

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv-- men jeg synes ikke dette er saerlig spennende. Faktisk, den eneste opplevelsen jeg har hatt med onanerende menn var rett og slett ekkel og frastotende.

Jeg og min soster var paa studietur til Karibien. Vi solet oss paa en strand paa oya Guadeloupe. Dette var en relativt tom strand, med kun faa mennesker spredt bortover stranden. Etter aa ha vaert plaget med innpaaslitne menn i ukesvis, ville vi komme oss bort fra turist-strommen, og vaere alene. (I lopet av de ukene vi var der, kledte vi oss "styggest" mulig, for aa unngaa "dryge" karer. Naar folk folger etter deg paa gata, er det ikke saa kult lenger........)

Uansett- vi laag der paa stranden og kosa oss med mat og drikke. Det var en aldeles NYDELIG smal strand med masse busker og kokospalmer i overkant. Dvs, et perfekt sted for noen aa gjemme seg. Plutselig fikk vi se en kar som satt der med hele staken oppover magen og onananerte som en gal. Han hadde gjemt seg i buskene kun 4-5 meter fra oss, for aa se paa oss og onanere.

Jeg vil bare si at NEI- det tente meg IKKE i det hele tatt. Vi begge syntes at det var fryktelig ekkelt at den ufyselige mannen hadde sittet der gud vet hvor lenge, og "spionert" paa oss ligge der.

Kanskje dette hores spennende og pirrende ut i fantasien-- men det var ekkelt og "skummelt" da det skjedde i virkeligheten. Hva om jeg hadde vaert der alene? I dagene etterpaa fulgte vi godt med, og fant flere menn sittende i buskene- dette var visst en "hobby" paa denne stranden. Skikkelig kvalmt og ekkelt da vi bare ville vaere i fred. Jeg er veldig aapen seksuelt, men dette tente meg overhodet ikke.........

• Liker 2
Gjest Lise T.
Skrevet

Hei Ellen.

I den situasjonen du nevner, tror jeg at jeg ville reagere akkurat som deg. Jeg tror forskjellen ligger i om vi har styringen eller ikke. Det er vel fremdeles sånn at vi reagerer negativt på en mann som blotter seg eller kommer til oss, mens det kanskje er annerledes hvis vi har fri retrettmulighet.

Og en klem fra Lise

Gjest Brunhilde
Skrevet

Å høre en (fremmed) mann onanere er en ting. Tror jeg ville blitt fly hakke forbannet om en fyr gjemte seg i buskene og brukte meg som objekt for sin tilfredsstillelse. Og litt redd sannsynligvis.

Hørte forresten på NRK Sørlandssendingen i går at en 42 åring var fengslet for slikt forhold i Kr.sand byrett, men han hadde visst for vane å stille seg opp utenfor leketøysbutikker... :-?

For å sitere en liten sms jeg fikk:

Hvis du er trist er det sjelden noen legger merke til tårene dine

Hvis du er glad er det sjelden noen ler med deg

Men hvis du onanerer på offentlig sted skal alle bry seg med det samme!

Ha en fin dag!

Skrevet

Men på et hotell var det lytt mellom baderommene og jeg hørte en mann onanere og stønne i dusjen på rommet ved siden.

Unnskyld meg: Hva vet du om han var alene der inne da????

Ville du "reagert" slik også hvis du hadde hørt to stk. som koste seg? :roll:

Hva han gjorde på sitt rom/bad har ikke du noe med - hadde han gjort det i full offentlighet så hadde det vært noe helt annet!!!!! :x

....og det var min mening om saken!

• Liker 1
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Menn som onanerer i offentlighet er både perverse og motbydelige.

Milla

Gjest Lise T.
Skrevet

Hei Usikker.

Jeg vet selvfølgelig ikke om han var alene, men det var ingen stemmer der. Kanskje det er fantasien min som er viktig, for episoden har dukket opp etterpå når jeg har kost meg. Jeg er i tvil om jeg hadde vært interessert dersom et par hadde kost seg der. Da hadde det liksom ikke vært noen plass for meg.

Men kan vi ikke holde sånne som onanerer offentlig - enten det er menn eller kvinner - utenfor debatten? Jeg går ut fra at vi alle syns det er heslig!

Gjest Duchess
Skrevet

Om en person onanerer på hotellrommet, så må han da få lov til det !

Det har jeg ingen problemer med.

Jeg har hatt ganske høylytte og amorøse naboer som til de fleste tider på døgnet koser seg, og det er da bare hyggelig det !

Skrevet

Jeg stemte før jeg hadde lest innlegget ditt, og stemte på alt. 1. Jeg villle neppe blitt redd om jeg så en mann onanere på offentlig sted, men ringt politiet - det ville jeg gjort. Men på hotellet?? Ærlig talt, det er bare komisk, i verste fall irriterende hvis det er vedvarende høylytt.

Jeg vet selvfølgelig ikke om han var alene, men det var ingen stemmer der.

Det er ikke alle som hyler høyt mens de har sex.

En mann som onanerer på offentlig sted trenger psykiatrisk hjelp.

En mann som onanerer/har sex på et hotellrom har det sannsynligvis helt fint. :kul:

Skrevet

Det værste jeg vet når jeg onanerer på offentlig plass eller i skauen, er damer som skal lure og kikke hele tiden. Damer er sånn, de klarer ikke å la folk være i fred, folkeskikk er visst helt fremmed for dem. Kanskje det er grunnen til at damer alltid går på do to og to?

Et råd til dere damer, når gutter onanerer så bruker dem fantasien kan dere ikke la folk ha litt privatliv? Usj. Flere ganger har jeg onanert på verandaen min, det ligger nemlig et slags jentekurskveld et eller annet over gata her. Hva kommer det av at hver gang jeg skal teste staven så begynner damer å sikte og stirre. Jeg vet dem er der, først skrur de av lyset, slik at jeg ikke skal forstå at det er der enda.

Bare kvinner kan være så sinnsyk teite.

Waco

Skrevet

For ikke lenge siden gikk jeg forbi en parkert bil. Den sto inntill fortauet der jeg gikk og ante fred og ingen fare, på vei til jobben sånn i 7:30 tiden.

Jeg kom tilfeldigvis til å kaste et blikk inn i denne bilen, og hva får jeg se?

JO, en kar som sitter med buksa trukket HELT ned, og napper seg i løken (for å si det sånn).

HVORFOR må noen mannfolk drive denne typen aktivitet på offentlig sted?

Jeg trakk blikket fort til meg og gikk videre. MEN jeg hadde slett ikke bedt om å få se dette!! Man kan da holde seksualiteten sin for seg selv, og ikke trykke den opp i ansiktet på folk som ikke er interessert?

Synes slike menn bør lære seg litt om folkeskikk de og!!!!!!

Skrevet

Vi leier ut en del av huset vårt til en jente i "rette alderen" - uten følge. Over denne leiligheten har vi et loft som vanligvis står ubenyttet. Dette hovedsakelig fordi det er så veldig lytt. På loftet står det en seng. En natt måtte jeg legge meg inn for å sove i denne sengen fordi vi hadde småbarn som holdt oss våkne i ektesengen - og en måtte jo få sove.

Etter en stund kommer det en gutt til leiligheten som roper jentas navn. Da hun ikke er hjemme klarer han å lirke opp et vindu som står på gløtt og tar seg inn i leiligheten for å vente på henne.

Etter en 20 min tid kommer riktignok den kvinnelige leieboeren hjem. Hun finner noe forbauset sin "venn" i leiligheten. Han uttrykker tydelig at han er "javli kåt", noe som gjør at de etterhvert setter igang. Jeg kan enda huske hvordan hun stønnet for hvert jukk han kjørte inn i henne.

Selvfølgelig ble jeg kjempekåt. Lå helt stille og onanerte som en gal. Kan du tenke deg noe deiligere enn å bivåne to unge pene mennesker som har sex ?? Men hadde jeg avslørt meg ved å lage en lyd ville det selvfølgelig vært høyst pinlig.

Drømmen er å knulle i skogen, med "mulighet" for å bli oppdaget. Men det hadde ikke vært hyggelig i det hele tatt å bli oppdaget - bare det å løpe risken.

Er dere ikke enige ??

Gjest sexysadie
Skrevet

Dette skjedde meg en gang på hurtigruta

(oppdage en onanerende mann altså)

Jeg jobbet vinteren 00/01 som nattevakt og d var ei vakt som passet meg utmerket, stille og rolig og fikk jo faktiske gjort noe ut av arbeidsdagen(natten)

I alle tilfeller så var d en sen aften /idlig natt sent i februar; jeg skulle ta meg en kopp kaffe ilag m Christian mens d ennu var tid til d.Jeg går inn i Stesjen og hører noen snåle lyder; tsjotsjo tsjotsjo tsjo tsjo og så litt sånn stønne-Peselyder over disse tsjotssjo tsjotsjo.Runder av benken.Der sitter 2 styrmannen og spiller den av for fulle mugger; jeg var visst kommet i tide for innspurten da han kikker opp ser meg,hans ansikt fårfarge i retning av purpur...

Han prøvde desperat å stoppe men da hadde d gått for langt og d var visst for godt;han lot d bare stå til og kom m ett kjempehvin (!)

Glasuren for opp i en bue og lander lige ved føttene mine....

Jeg nevnte ikke dette for noen ombord; den stakkars mannen var langt unna sin kone på Finnsnes og jeg kunne ikke for fult alvor ta d som noen trakkasering av meg.

Gikk til Messa m kaffen min, snakket skitt m Christian og Minsten ett 15 tid før jeg gikk tilbake til pliktene mine igjen.

2 Styrmann derimot var flau og unngikk meg i lange tider.

Jeg gav da fanden i d der lille opptrinnet!

Slikt skjer!!!

:kul::kul::kul:

Skrevet

Uuuurk! Kom på en ting som skjedde meg i fjor.

Var på vei hjem fra skolen i Porsgrunn. Kom til kammerløkka. (bussterminalen)

"Hva er klokka" spurte en mann. Jeg så ikke bort på han og sjekket klokka. akkurat når jeg så opp, så jeg at fyren satt med snoppen i hånda! Han var jo en gammel ekkel gris! FYFAEN så kvalm jeg ble.

:evil: :evil:

Vurderte å ringe politiet, men jeg regnet med at før de kom, var duden borte...

ÆSJ nei.. Slikt er ikke "spennende"

Gjest Ubrukelig
Skrevet

Har opplevd noe lignende, men motsatt, dvs. onanerende jente.

Var for mange år siden på campingtur i Sverige. Jeg ladde lagt meg i mitt telt, og ved siden av lå et ungt par på sykkeltur.

Etterhvert begynte jenta å onanere, mens det hørtes ut som om mannen sov.

Vel, der lå jeg da, 2-4 meter unna og mer eller mindre frivillig lyttet.

Har vel egentlig ikke noe med dette innlegget å gjøre, men spennende var det i allefall..

Mann på tur

Skrevet

Jeg tror "settingen" rundt dette har en del å si. Dvs. at hvis forholdene var "rette", det var "rett" person og man var i "rett" humør/stemning, tror jeg veldig mange kunne synes det var en spennende opplevelse. Å bli overrasket av en gammel mann med skrukket penis osv. er kanskje ikke med på å gjøre dette interessant :blunke:

Jeg er helt sikker på at hvis forholdene over stemte, kunne jeg blitt opphisset av å se ei jente onanere....... :briller:

Mogens

• Liker 1
  • 19 år senere...
Skrevet

Jeg hadde filmet zoomet og inn på lille pikken exspose eiid jo han på sosiale medier 

• Liker 1
Skrevet
Morlock skrev (På 4.12.2002 den 22.08):

Mmmmmmm m mmm, onanerende menn er deilig ;)

Enig 🤣

Skrevet

Har blitt fersket selv mange ganger av min mor, flere ganger av vaskedame hotell, en gang i skogen, har aldri oppsøkt folk, så dette er nok bare lattermildt for dem som har ferska meg😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...