Gå til innhold

dette har jeg gått ned på 1 mnd...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei folkens!

Jeg skiftet livsstil for ca 10 uker siden..totalt har jeg gått ned 7 kg, og ganske mye i cm..

Jeg har begynt å sykle ca 30-45 min 3-4 g i uka, og skal nå få til sit ups og rompeøvelser 3-4 g i uka også ;) Har kuttet ned drastisk på snop (siden jeg spiste veldig mye hver dag, så vektnedgangen skyldes nok mye det), spiser nutrilett bar som mellommåltid noen ganger i uken og det demper godtesuget mitt, fører oversikt på vektklubben så jeg vet hvor mange kcal jeg får i meg-MEN er ikke fanatisk så jeg spiser godt og usunt innimellom også :)

Den siste mnd har jeg trent litt mindre pga influensa, likevel er dette det jeg har gått ned:

kg:2,5

midje:3,5

hofter: 3,5

lår: 2

er det så aller verst? er vel en sunn nedgang...på nesten 2 mnd har jeg gått ned 9 cm i midjen da,så det gikk fort unna i starten...

er stolt over meg selv, jeg klarte faktisk endring av livsstil :)

oppmuntrer alle som føler de trenger det til å prøve, det føles kjempegodt !!!

(ps-gikk fra 80 kg til 73 nå, og har mål om 67 kg i august)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det gir andre lyst til å starte også, jeg kunne trengt det jeg også, men magler litt motivasjon nå. Mye skole og jobb nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

til du siste: det har jeg også...er midt i eksamensperioden...

tro meg, man får mer overskudd og glede til begge deler når man føler seg freshere :) husk: ikke så mye forandring skal til!!!!

(kjenner meg igjen, sånn sa jeg før også...men begynn rolig, ikke noe drastisk med en gang, da detter motivasjonen...men jeg anbefaler på det sterkeste nutrilett bars for godtesyke, og skal det være chips: superchips eller hjemmepoppet popcorn-->jeg er glad i digg,så kan ikke kutte det helt ut!!)

OG DRIKK MASSE VANN!

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja det gir andre lyst til å starte også, jeg kunne trengt det jeg også, men magler litt motivasjon nå. Mye skole og jobb nå...

Ingen unnskylding!!!

Vi har faktisk alle mye å gjøre i perioder, men det som holder meg oppe er treningen.. JEg har jobbet ca 60 timer i uka i det siste..

Leste om en sjubarns mor i et blad, hun var sykepleier, jobbet nattevakter, og hadde sju barn!! 3 av dem i barnehage alder!!

Likevel la hun opp kabalen og smatt inn en times trening etter å ha fått ungene i barnehage/skole.

Hun sov 4-5 timer hver natt!!

Alt går an, det handler bare om litt selvdisiplin, og finne en løsning som passer for seg.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Til trådstarter:

KJEMPEBRA jobba :klappe:

Du har skjønt hvordan man skal ned i vekt, ikke jojoslanking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gitte

Hørtes veldig bra ut trådstarter :klem: Du kan virkelig være stolt av deg selv!

Og ang trening når man har det travelt. Det er jo da det er deilig! Jeg sitter selv med 7 eksamner nå, og leser for harde livet hver dag, men den 1,5 timen med et avbrekk fra bøker er bare deilig. Mer energi og overskudd, i tillegg til en supergod samvittighet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

trådstarter her:

så supert å se at andre blir motiverte av min historie :)

jeg er kjempeglad for tida, er så godt å få det til uten å bli fanatisk med trening og mat. det har ikke jeg motivasjon til! men å spise ofte,s nogelunde sunt til vanlig og trimme litt her og der funker kjempebra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...