minienthe Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 havnet i en diskusjon med ei venninde angående rå pølser, jeg mener rå wiener er best, hun mener grill... hva mener dere ?
Gjest 1111 Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Pølser er ikke noe godt "rå". Men om jeg måtte velge så måtte det ha blitt winer. Jeg liker derimot grillpølser best når det kommer til stekte/kokte/grillede pølser.
minienthe Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2006 grill kan jo ikke kokes, de må jo stekes
Gjest 1111 Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Visste den kommentaren ville komme! Orket ikke gå inn for å redigere svaret mitt, men det jeg mener er at grillpølser er best av alle pølser som kan stekes, grilles eller kokes. Sier dermed ikke at grillpølser skal kokes
Pimbila Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 Spiser ikke rå pølser, men wiener er best både til koking og grilling
Krista83 Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Jeg spiser ikke pølser lenger, men da jeg var liten så spiste jeg massa rå grillpølser...
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #8 Skrevet 10. mai 2006 rå pølser er eeeeeeeeewwwwwwwwwwww uansett, men ellers: kylling og kalkun GRILLpølser (prior)
Arkana Skrevet 10. mai 2006 #9 Skrevet 10. mai 2006 Grill selvsagt, både stekt og rå (hvis jeg måtte spise den rå), men helst vil jeg ha pølser med litt mer smak i.
loffen Skrevet 10. mai 2006 #10 Skrevet 10. mai 2006 Må jeg spise en rå, blir det grillpølsa. Men liker best pølsene varme. Noen ganger grill, noen ganger wiener.
Grooo Skrevet 11. mai 2006 #11 Skrevet 11. mai 2006 Rå wiener er helt ok, rå grill er utenkelig å spise
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. mai 2006 #13 Skrevet 11. mai 2006 Rå wiener er jo ikke spiselig en gang, rå grillpølse (helt vanlig grillpølse uten ost og bacon og alt mulig rart) er faktisk veldig godt. Men skal vi diskutere hva som er best i tilberedt tilstand, så stiller saken seg annerledes. Da blir det enten fancy-pancy grillpølser, som Arkana sier: Noe med mer smak i, eller wiener i lompe.
Lealaus Skrevet 11. mai 2006 #14 Skrevet 11. mai 2006 Takler ikke pølser lenger, men når jeg spiste det var det alltid grillpølse - rå, eller kokt. Definitivt ikke stekt eller grillet, og iallfall ikke wiener. Når jeg tenker etter har jeg vel aldri likt pølser. Men nå takler jeg det ikke i det heletatt >.<
Annie Skrevet 11. mai 2006 #15 Skrevet 11. mai 2006 Takler ikke pølser lenger, men når jeg spiste det var det alltid grillpølse - rå, eller kokt. Definitivt ikke stekt eller grillet, og iallfall ikke wiener. Når jeg tenker etter har jeg vel aldri likt pølser. Men nå takler jeg det ikke i det heletatt >.< ← Skjønner at du ikke liker pølser om du koker grillpølser. Det er jo IKKE godt.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #16 Skrevet 11. mai 2006 Men de er vel egentlig ikke rå selvom de ikke er tilberedt vel??
Skyler Skrevet 12. mai 2006 #17 Skrevet 12. mai 2006 Skal eg spise pølser rå, er det kun tykke middagspølser som er akseptabelt.
Marikari Skrevet 12. mai 2006 #19 Skrevet 12. mai 2006 dersom jeg spiser rå pølser er det som regel når jeg lager pizza. spiser litt når jeg kokker. og da bruker jeg middagspølser.. namnam ellers liker jeg best wiener når jeg lager pølser hjemme, men dersom jeg kjøper på f.eks. bensinstasjon er grill favoritten.. rart med det der, hvor godt en pølse som har ligget på grillen hele dagen smaker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå