Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #21 Skrevet 13. mai 2006 Ja nå har bebissene kommet, og det var litt kaotisk hele greia. Hun fødte ungene litt rundt omkring. De to første havnet i klesskapet, en under senga og den siste kom i en sammenlagt lenestol som jeg da hadde flyttet de første ungene over i. Etter et døgn i lenestolen, tok hun med seg ungene under senga, så nå har jeg flyttet på senga og lagt et teppe der som de ligger på. Ser ut som at de har slått seg til ro der nå. Håper ikke denne starten førte til for mye stress, men kattemor ser svært avslappet ut nå og ser ut til å like at jeg gir både henne og ungene kos og oppmerksomhet. Hun setter også tydelig pris på at jeg sitter ved ungene hennes, for da tar hun seg gjerne litt lengre pauser fra dem for å spise og slappe av og sånt, enn det hun gjør når jeg ikke sitter der.
Gjest Miloine Skrevet 13. mai 2006 #22 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Gratulerer så mye med "vel overstått" Hørtes kaotisk ut ja og det er nok beroligende for kattemor at du er der. Vet du Fairy at mennesket er vel det eneste "dyret" som smiler ved å vise tenner. Katten smiler når den ser på deg gjennom halvlukkede øyne. Et eller to sakte blunk hører med. Nå som du vet det, kan du smile igjen! :-) Du merker fort at katten din blir "glad" for dette Endret 13. mai 2006 av Miloine
Gjest Kattegjesten Skrevet 13. mai 2006 #23 Skrevet 13. mai 2006 Gratulerer så mye med "vel overstått" Hørtes kaotisk ut ja og det er nok beroligende for kattemor at du er der. Vet du Fairy at mennesket er vel det eneste "dyret" som smiler ved å vise tenner. Katten smiler når den ser på deg gjennom halvlukkede øyne. Et eller to sakte blunk hører med. Nå som du vet det, kan du smile igjen! :-) Du merker fort at katten din blir "glad" for dette ← Prøvde dette på katten min, og det fungerte.Så morsomt!Han rullet seg rundt og stanget meg masse. Takk for tipset Miloine
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #24 Skrevet 13. mai 2006 Gratulerer så mye med "vel overstått" Hørtes kaotisk ut ja og det er nok beroligende for kattemor at du er der. ← Tusen takk Vet du Fairy at mennesket er vel det eneste "dyret" som smiler ved å vise tenner. Katten smiler når den ser på deg gjennom halvlukkede øyne. Et eller to sakte blunk hører med. Nå som du vet det, kan du smile igjen! :-) Du merker fort at katten din blir "glad" for dette ← Ja, det lærte jeg for en stund siden . Og det fungerer mye bedre å smile på denne måten enn å smile på menneskemåten ved å stirre på pus og blotte tennene. I dag var jeg forresten og kjøpte en bok om atferd og kommunikasjon hos katter, så kanskje jeg lærer noen flere triks der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå