Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

skal legge ved vitnemålet fra videregående.. kan jeg selv ta å kopiere bare som vanlig????? og legge dette ved???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei. Det blir ikke godtatt. Du må få stemplet "rett kopi" på kopiene dine. Dette gjøres av politistasjoner, skoler, universitet, kopibutikker o.l.

Ta gjerne kopi av originalene dine selv, så slipper de å gjøre det for deg. Men for all del husk originalene. Ellers blir ikke kopiene dine stemplet.

Skrevet

Det spørs jo hva det skal brukes til. Er det til Samordna opptak må det være rett kopi. Er det til jobbsøknad så holder somregel en vanlig kopi!

Gjest Gjest
Skrevet

hmmmm..

dette er til samordna opptak.... men hva skal jeg gjøre?? kan jeg dra på politistasjonen eller må jeg tilbake på skolen?

Gjest Gjest
Skrevet

det er snakk om vitnemål fra videregående.. og karakterutskrift fra universitet.

kan jeg ta kopi av dem begge, ta med på politstasjon og få dem stemplet??? og derav godkjent for samordnaopptak?

Skrevet
det er snakk om vitnemål fra videregående.. og karakterutskrift fra universitet.

kan jeg ta kopi av dem begge, ta med på politstasjon og få dem stemplet??? og derav godkjent for samordnaopptak?

Mange politistasjoner henviser bare til kopi byrå el. lignende for de har allerede nok å gjøre. Du kan få kopiert ved alle videregående skoler og høyskoler, Hvis det er langt unna og tungvindt å komme seg dit, så kan du dra på posthuset. Koster 15kr pr kopi

Skrevet

Det er forskjell fra sted til sted/kommune til kommune hvor man får kopiert. Her feks. finnes det ikke kopisentre, så her får man gjort det på kommunehuset, men andre steder henviser de alle til kopisentre etc.

Skrevet

Jeg har tatt kopier i banken og på posten tidligere...

Gjest gjest1
Skrevet

Aetat stempler også rett kopi, og gjør jobben gratis.

Du trenger ikke å være meldt arbeidsledig for å bruke Aetat sine tjenester.

Skrevet

så lenge du får stempel om rett kopi, underskrift er det i orden.

mener garantert at et postkontor gjør dette og at det er i orden for samordna opptak!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kopierte selv og gikk på posten, så de stemplet rett kopi og signerte.

Har også gjort det i banken.

De tar ikke betalt for stempling, men for kopiering. GReit å gjøre det selv. Og husk kopier begge sider av vitnemålet.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk på et kopisenter. Fort og greit.

Skrevet

Jeg gjorde det på jobben min, jeg. På en kommunal omsorgsbolig. Fikk sekretæren til å stemple.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...