Gjest o3ef Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 har ekstrem allergi..har ikke tatt allergi sprøyten i år..og angrer sterkt..er det forsent?? hvo rlang tid tar det før jeg vil merke effekten av den?
Gjest splæsj Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 du kan fremdeles ta den, og vil merke effekt så og si umiddelbart.
Gjest Gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Jeg fikk beskjed av legen at sprøyten må tas tidlig, ellers har den begrenset eller ingen effekt.
liv Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Du kan fint ta den nå, effekten kommer etter et par dager. I allefall er det slik på meg.
liv Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 kan ikke forstå hvorfor den ikke skulle virke om den taes sent, jeg får jo vansligvis to søryter i løpet av sesongen, en på våren og en til i juli/august når den på våren slutter å virke.
Gjest Gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 kan ikke forstå hvorfor den ikke skulle virke om den taes sent, jeg får jo vansligvis to søryter i løpet av sesongen, en på våren og en til i juli/august når den på våren slutter å virke. ← Ja ikke vet jeg! Det var legen som sa det. I fjor. I år har det ikke vært så aktuelt pga andre ting (nei, ikke graviditet nei).
Gjest trådstr Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 takk! drar til legen å hører imorgen!! reiser jo til USA i juni..så trenger bare noe til de tre ukene her..får verken sove..puste..eller gjort noen verdens ting uten!KRISE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå