Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #41 Skrevet 11. mai 2006 jeg måtte selvfølgelig teste den i går, etter å ha lest denne tråden her... MEN - det er ikke min nye favoritt. smakte jo daim - bare med en litt annen "konsistens"... foretrekker vanlig melkesjokolade, jeg...
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #42 Skrevet 11. mai 2006 åååååååå no må eg på butikken og kjøpe den. fikk så utruuulig lyst til å smake den! Men idag e det jo torsdag.. og slutten av veka.. hehe "nesten helg"
Scully Skrevet 11. mai 2006 #43 Skrevet 11. mai 2006 Neeeeeeeeeeeeeeei. Må nesten prøve den også da. Har du smakt den? ← Nja, foretrekker definitivt den vanlige. Men moro å prøve andre typer. Den mørke var litt sånn kokesjokoladesmak, mens den lyse var vanlig lyssjokoladesmak hehe, kanskje ikke noen bombe. Men de gikk ned altså!
Germini Skrevet 20. mai 2006 #46 Skrevet 20. mai 2006 Nettopp oppdaget den. La den i kjøleskapet, og skulle bare ta en liten smakebit, sånn mens jeg laget middag - og brått var det bare en halv sjokoladeplate igjen - og jeg snakker om den STORE platen Kjempegod
Gjest Fruktfat Skrevet 20. mai 2006 #47 Skrevet 20. mai 2006 den var DRITGOD!! var nye favorittsjokolade. helt perfekt med daim i den, synes vanlig daim har for mye daim...
Amanlis Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #49 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har ikke sett den noen steder! ← Merkelig. De har den i de fleste butikkene her jeg bor.
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #50 Skrevet 20. mai 2006 Da har den enten ikke kommet til Bergen enda, eller så har noen spist opp alle sammen rett foran nesen på meg! *hrmpf*
Krista83 Skrevet 20. mai 2006 #51 Skrevet 20. mai 2006 Jeg spiser i grunn ikke sjokolade, men må nesten prøve litt da. Er i grunn ganske heldig har ikke sug etter sjokolade. ...
monja Skrevet 20. mai 2006 #52 Skrevet 20. mai 2006 Så den på Rema 1000 før helga og måtte jo smake! Kjempegod
Amanlis Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #53 Skrevet 20. mai 2006 Da har den enten ikke kommet til Bergen enda, eller så har noen spist opp alle sammen rett foran nesen på meg! *hrmpf* ← Hehe, tror nok at noen har spist dem opp er mest sannsynlig. Det får da være måte på hvor lang tid det tar å sende litt sjokolade over fjellet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå