Gå til innhold

Minstemann blir storebror


L'Invitée

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du!

Aldri for sent for dagbok... :mrgreen:

Blir spennende å følge deg fram til fødsel... Du har jo jammen ikke lenge igjen... Spennende!

Masse lykke til!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen i dagbok-nabolaget! :tommel:

Vi venter også nr. 2, i juni/juli. En spennende tid dette her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :)

Har termin dagen etter deg jeg, og har masse kynnere jeg og. Akkurat nå er jeg så trett og sliten etter dagens bursdagsfeiringer at jeg ikke orket lese alle innleggene du har skrevet engang, kommer innom igjen i morgen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å bli storebror ja, og ganske sikkert veldig annerledes enn hva man forestiller seg... Men jeg tror nå det blir mest kos og stas da :)

Og så fint at han kan ta det teppet hvis det blir for skummelt for babyen da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mireya

Her skal jeg følge med fremover.

Har du tenkt å skrive dagbok her etter fødselen også? :)

Er selv mamma til en gutt på litt over 3 år, og venter gutt nr. 2 i slutten av september. Veldig spent på hvordan livet som tobarnsmor arter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, hørtes ut som om du hadde en vanvittig plan for helga!

Vi holder på med litt av hvert her om dagen også, men siden mannen bare har tre dager igjenn i jobben han er i nå og det drøyer litt før han starter i ny jobb har han noen dager/uker hjemme som han kan bruke på å få gjort unna ting. Deilig det da, jeg har ventet lenge på å få ferdig vaskerom feks. Og jeg har vist hørt at slike små unger gulper og tisser og gjør litt av hvert som havner på klærne, så da skal det bli kjekt å få litt ordnings der nede i kjelleren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...