Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Hei. Kunne du dratt på hyttetur helt alene og vært der en helg? Hadde du kjedet deg? Hadde du vært redd? Personlig så hadde jeg ikke kunnet det. Jeg vil helst ha noen med meg, slik at jeg kan dele opplevelse av naturen osv. med noen. Dessuten hadde jeg nok blitt litt redd for spøkelser, småfolk etc.. Endret 9. mai 2006 av foxylady
Gjest Ninakanin Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Hvis ikke hunden teller som en person eller å ha noen med seg, så er det å være alene på hytten helt fantastisk! Jeg kan være der leeenge, over en uke om så er. Gjør ingenting. Tusler rundt i hagen og diller. Leser litt blader og bøker. Sover mye Går turer i skogen... Er det skummelt på kvelden hører jeg på radio, der er alle alltid så koselige!
Arkana Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Ja, det kunne jeg fint ha gjort. Hadde nok ikke kjedet meg. Redd hadde jeg nok ikke vært, kommer an på hvor det var. Hvis det er familiehytta vår er det ingen problemer. Men en helt øde hytte ute i en stor mørk skog hadde jeg kanskje ikke likt like godt.
Skyler Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Jeg er ikke veldig glad i hytteliv i utgangspunktet, og hvis jeg skal reise bort, så liker jeg best å være sosial.
Gjest 1111 Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Jeg kan godt innrømme at jeg hadde blitt redd, jeg. Er det noe jeg ikke kan fordra så er det å være på øde, mørke steder helt alene. Så å dra på hytta alene hadde nok ikke vært noe alternativ. Kunne kanskje gjort det om sommeren da, om jeg tenker meg om. Har ikke noe problemer med at det er kjedelig å være alene, syns det er deilig inniblandt.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Ja, det kunne jeg, og det har jeg vært også. kan innrømme at nattlige utedobesøk blir fæære og raskere unnagjort enn om det er flere der. Ellers synes jeg det er kjempedeilig å være alene et sånt sted. Man får så mye tid! Og det synes jeg er en bra ting, jeg har ikke problemer med å få tida til å gå.
Gjest Shadowlyn Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Jeg kan godt innrømme at jeg hadde blitt redd, jeg. Er det noe jeg ikke kan fordra så er det å være på øde, mørke steder helt alene. Så å dra på hytta alene hadde nok ikke vært noe alternativ. Kunne kanskje gjort det om sommeren da, om jeg tenker meg om. Har ikke noe problemer med at det er kjedelig å være alene, syns det er deilig inniblandt. ← Skriver under på denne.
Ugla Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Ja, det gjør jeg ofte, både sommer og vinter! Ikke så ofte helger (da er det forresten en del folk i området), men ellers i uka. Storkoser meg!! T.d. fint å "lade batteriene" der, etter en nattevakt-helg!!! 1
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 Selvfølgelig. Vi har en liten hytte ved sjøen, og den har jeg vært alene på i både helger og opptil 4 uker, helt alene. Selvfølgelgi med familie og/eller venner også, men også i lange perioder alene. Bare nyttig og hyggelig det, synes hvertfall jeg
Gjest Donna Skrevet 9. mai 2006 #10 Skrevet 9. mai 2006 Nei, det kunne jeg aldri tenkt meg. Vil jeg være alene så kan jeg være det hjemme med alt det vanlige rundt meg - tror jeg hadde gått på veggene om jeg skulle være på hytta alene. Hytta er for familieferie for meg ... Har vært der alene med ungene - men det er ikke det samme som helt alene ...
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #11 Skrevet 9. mai 2006 Selvsagt, det hadde vært deilig Hadde tatt med meg bra lesestoff, hørt masse på radio, gått og løpt på tur osv. Blir ikke redd hvis jeg ikke tenker på det. Dermimot koser jeg meg i eget selskap
Gjest Skya Skrevet 9. mai 2006 #12 Skrevet 9. mai 2006 Nei, men det kommer ikke av at jeg ikke trives i mitt eget selskap. Hadde nok ikke kjedet meg. Men jeg har garantert blitt litt småengstelig og husredd når kvelden kom, så det hadde nok ikke gått.
Gjest Miloine Skrevet 9. mai 2006 #13 Skrevet 9. mai 2006 Ja, det kunne jeg nok ha gjort - men har ikke gjort det enda!
Velvet Skrevet 9. mai 2006 #14 Skrevet 9. mai 2006 Ja, uten tvil. Jeg hadde garantert storkost meg i eget selskap. Gjort hva jeg ville, når jeg ville. Ingen mas, bare megmegmeg..*drømme*
Gjest Gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #15 Skrevet 9. mai 2006 Det kunne jeg godt ha gjort, men ville helst hatt med meg hunden så jeg kunne gått masse på tur med den og kost meg.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2006 #17 Skrevet 9. mai 2006 Jeg kan godt innrømme at jeg hadde blitt redd, jeg. Er det noe jeg ikke kan fordra så er det å være på øde, mørke steder helt alene. Så å dra på hytta alene hadde nok ikke vært noe alternativ. Kunne kanskje gjort det om sommeren da, om jeg tenker meg om. Har ikke noe problemer med at det er kjedelig å være alene, syns det er deilig inniblandt. ← Skriver under på denne.
Mandel Skrevet 9. mai 2006 #18 Skrevet 9. mai 2006 Jeg er såpass husredd hjemme at det ikke ville vært noe poeng å dra alene til en øde plass. Ville vært livredd Har ellers ingen problemer med å være alene. Klarer fint å underholde meg selv
aline Skrevet 9. mai 2006 #19 Skrevet 9. mai 2006 hadde jeg hatt hytte og bil, så kunne jeg helt klart det. om den ligger veldig øde til midt i en skog eller noe slikt, så kunne jeg nok slitt litt med husredd på kvelden, men ikke nok til at det hadde fått meg fra å dra ut alene tror jeg. nyter å være ute i naturen, og nyter å være det alene. hadde ikke kjedet meg i det hele tatt, bare nytt.
Gjest Gitte Skrevet 9. mai 2006 #20 Skrevet 9. mai 2006 nja.. jeg kunne trivdes på hytta aleine, men utedoen ligger så lang unna selve hytta, og det er så mørkt og veeeldig langt inni skogen og vekk fra folk så hadde nok vært litt nervøs for å tusle på do om kvelden. Nå fikk jeg lyst til å dra opp.. 40 mil da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå