Gjest Gamle Alex Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Hvis jeg har en adresse men skal finne ut navnet på de som bor på den adressen og de ikke har tlf. Hvordan gjør man det. Ikke noe skummle greier altså
Gjest Raga Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Har de ikke mobil heller? Hvis de har mobil, så du kan søke på adressen i Telefonkatalogen.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Hvis jeg har en adresse men skal finne ut navnet på de som bor på den adressen og de ikke har tlf. Hvordan gjør man det. Ikke noe skummle greier altså ← Eier de sin egen bolig kan du gå inn på komunens sine sider og sjekke eiendomsskatten. Hos oss kommer navnet på eieren opp da vi skriver adr.
Gjest HB Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 Forsøk med et søk på adressen på Ditt Distrikt. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 Selv om man har telefon så kan man velge at nummeret ikke blir oppført i telefonkataloger, både på nett og papirutgaven.
Gjest Gamle Alex Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 Takk for hjelpen alle sammen. Fant det ved å ringe kommunen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå