Gå til innhold

Eige ikkje sexlyst


simplo

Anbefalte innlegg

Eg har ett lite problem, eller det e egentli ganske stort...

Eg eige ikkje sex lyst, blir rett og slett ikkje kåt, eg er gravid i veke 18, og dette har vore gjenom heile graviditeten. Både meg og kjeresten min er ganske fortvila.

Er det noen som har råd, eller kanskje er i samme situasjon som kan hjelpe meg??? :tristbla:

Håper på svar fra noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det sånn... så er det ikke så mye action her for tida heller... :sjenert:

Lysta mi er ikke så stor, men det hender at jeg glimter til... ;) Jeg hadde sånn i forrige svangerskap også - men da ble det litt bedre etter hvert som ukene gikk... hvis det kan være noen trøst.

Uansett tror jeg det er viktig å snakke om det - så han ikke tror at det er han det er no' galt med... Vi er jo veldig hormonelle vi gravide damer... ;) Tror også man skal passe på å vise omsorg og kjærlighet på andre måter... så man ikke glemmer helt den kjæreste-greia...

Om jeg ikke har så mange tips, så skal du vite at du i hvert fall ikke er alene om et sånt problem.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flere i samme båt..... (desverre)

Her har det vert rolig i 3 uker i strekk nå.... :sjenert:

Er ALT for lenge, men har verken ork eller lysst.... og hver gang min kjære prøver seg, så biter jeg han av - stakar gutten min ;)

Men får håpe det kommer seg fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke store lysten her heller, men som cr@sh sier, så hender det at jeg glimter til..men d er ikke så ofte som ellers. slik var det i mitt forrige svangerskap også, og det varte hele de ni månedene. Helt til helt på slutten når de sa at man kunne framskyde fødsel dersom man hadde sex..... da hadde vi det ganske ofte, men vet ikke om d hjalp på få fremkalle fødsel akkurat da.

men jeg fikk ihvertfall fort sexlysten tilbake etter jeg hadde født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært ganske rolig i ca ein måne, og eg glimter til, og da er det bedre enn noen gang, men dette er ikkje så lett.

Som liten opplevde eg ett overgrep, som no skal fram for retten, eg er redd for at dette kan være ein grunn. Og da ser eg ganske mørkt på det. Både eg og kjeresten min er veldig unge og dette er ei tøff tid...

Men eg håper selfølgeli at det kommer seg etter kvart, men ser svart på det akkurat no... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :) Ja, da er det ikke så rart at man ikke har noe særlig lyst. For det første er man gravid, og hormonene er litt i ubalanse, og i tillegg dette overgrepet. Jeg håper at han som forgrep seg på deg da du var liten får sin dom, og at du i alle fall kan få litt sjelefred :) Og bare så du vet det, så er det ikke uvanlig at man i perioder i svangerskapet også får perioder der man omtrent er nymfoman, og ikke tenker på annet enn sex, og er kåt hele tiden. Håper for deg og din kjæres skyld at du kommer i en slik fase, det kan jo hende. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk opplevd nesten motsatt. Jeg har faktisk hatt mer sexlyst en vanlig. Mulig det er meg som er litt spesiell her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...