Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har hatt så såre og kløende brystvorter en liten stund nå, og jeg blir sprø... Jeg må liksom rive i og klø utenpå bh'en og de virker noe hovne (om det ikke bare er innbilling), litt større på et vis. Jeg er ikke gravid, og har ikke vært hardhendt med dem under sex, ikke noe mer enn vanlig hvertfall, og har ikke vært sånn her før.. Noen som har det samme? Kan det være noe galt?
Ugla Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Kanskje så "enkelt" som at du bruker ny BH? Eller du har brukt et annet vaskemiddel? Det kan jo fremkalle alergiske reaksjoner...
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Kjære meg, at jeg ikke har tenkt på det, da.. Men, hmm.. Har to nye bh'er, fra HM, hvor de fleste andre bh'ene mine kommer fra.. Og jeg har ikke noe nytt vaskemiddel, heller ikke vasket det med skyllemiddel.. Hmm, kanskje jeg skal prøve å gå uten en liten stund, og se om det endrer seg.. Takk!
Gjest Aloha Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Det høres ut som en allergisk reaksjon eller eksem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå